Wednesday, June 8, 2011

Deodorant Rexona Teens Memang Superb

antara pengunjung yang datang
muka2 yang berjaya memujuk aku
dah berserabai tudung..huhu
ahad lepas (5/6/2011) aku telah pergi ke karnival jom heboh 
di perkarangan stadium kuching bersama adik2 aku dan anak2 aku

mulanya memang aku malas nak pergi,sebab rimas..rimas lagi..hehe..
bukan nya apa,dengan jalan sesak,parking jauh lagi
dan yang paling aku x suka 
bau ketiak.....uiiiii,paling aku tak tahan ni
mau jer pengsan kalau cium bau2 ketiak ni

tapi,oleh kerana pujukan adik2..aku memang jenis senang dipujuk..hampeh
kami pun pergilah ke jom heboh tu

dah ku sangka,cempedak menjadi nangka
jalan memang sesak..parking pun jauh
tapi kerana adik2 ku,aku turutkan jua
aku kan kakak yang baik..hihi

sampai di lokasi,kami meronda2 lah sekitar booth2 yang ada
pehhh..meriah beb..banyak betul manusia

kalau dah banyak manusia
alamatnya banyak lah bau ketiak kan..huhu
termasuklah bau ketiak aku..haha
tapi bau ketiak aku wangi taww..sebabnya..?

sebab aku guna Deodorant Rexona Teens 24hr Protection
memang superb,aku berpeluh2 tapi takder pun bau yang tidak menyenangkan
malahan keluar bau harum lagi

memang berbaloi guna deodorant ni
lagipun ia bukan jenis roll-on
nak pakai kita spray jer..terus harum sepanjang hari

so,kepada sesiapa yang ader bau ketiak
apa kata cuba deodorant ni..
yang tak ada bau pun boleh pakai

macam aku,memang takder bau ketiak
tapi aku pakai jer sebab nak bagi ketiak harum
hehehe...

p/s:dh macam promoter pulak aku hari ni..Thanks REXONA..(",)

psstt..kalau pergi jom heboh mesti jumpa artis kan..
aku memang ader jumpa,tapi takdak gambar
malu weiii..malu2 tekoyong nak ambik gambar ngan org glemer..hihi

2 comments:

Cho Cho said...

ehehehe..mena lah..mek makey garnier pun ok juak..p mek mok try rexona juak lah..cam best jak..sebab garnier kadang2 ada juak nyelit 'bau bunga2' ya koh..hehe :)..

Bui Idzra Ryn said...

hihi..bgs ktk try rexona tok nang best..sampey bila2 harum..