Monday, June 6, 2011

Perubahan Yang Agak Drastik

kalau ada yang perasan (kalau adalah..hehe) blog aku sekarang dah berubah 95% taww..agak drastik kan..kalau sebelum ni blog aku mungkin agak simple,sekarang korang lihat lah sendiri..cantikkan..hehe..cantik ker..?bagi aku cantik sangat sebab dah lama aku idamkan blog yang mcm ni..lagi2 ader header yang tertempek muka cantik..tak cantik aku kat situ..sekarang bila bukak blog,alahaiii,senang nya dlm hati tengok blog ku yang ceria seperti bunga2 berkembangan di waktu pagi..haha..poyo sekejap..

kalau korang nak tahu,perubahan yang agak drastik ni telah dilakukan oleh seseorang yang aku sangat jeles dengan kekreatifan akalnya..(ayat buatan sendiri..hehe)..bukan nya mudah nak ubah sesuatu dari tak cantik kepada cantik kan..hanya orang2 tertentu jer yang ada kelebihan macam ni..dan aku sgt2 lah kagum pada org2 sebegini..tabik springggg kejap..

dan disini aku dengan bangganya nak bagitau dengan korang bahawa orang yang bertanggungjawab mencantikkan lagi blog aku adalah...tadaaaaaaaaaaaa..

pemilik blog sihatimerahjambu..klik pada banner nyer yer kalau nak tengok blog dier yang lagi cantik dari blog aku..huhuhu..




Azhafizah.Com

kalau korang ader niat nak ubah blog lagi cantik..apa lagi terjahlah blog Cik Fiza ni yer..sangat2 baik hati dan gorjes orangnya..cehh..cepat jer tangan tu pergi right klik..

7 comments:

Cho Cho said...

waa..nang berlainan dr biasa blog ktk tok..cantik2..mcm tuan nya juak..berseri2 jak muka nak oo..teruskan..awet muda..hehe :)

Unknown said...

haha..pandey2 jak ktk..awal pagi dh nyuruh kmk malu2 tekoyong..hihihi

scya lollita said...

wahhh . cantek2 (:
kompem makin smangat nk blogging kan kan

Unknown said...

scya..thanks dear..mestilah,blog cantik feel pun cantik taw..hehe

Azhafizah MN said...

bagi akak semangat dna ceria untuk berblog..akak suke,fiza pon suke..tenkiu kakak cantik ^__^

fyna ahmad said...

nice~
ceria je..



jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Unknown said...

fiza..mestilah akak suka,tengok blog ceria hati pun ceria nak berblogging..hehe..akak yg patut ucap terima kasih sbb fiza dh ubah blog akak dr x cantik jadi cantik..

fyna..ni fyna AF ker..hehe,thanks dear..