Wednesday, August 10, 2011

Wordless Wednesday # 6


psttt: 
ari ni bui cuti emergency,anak gadis sakit gigi..hehe..kesian dia tak leh tidur nyenyak malam tadi,asyik nangis..nanti nak bawak dia pergi klinik..bui pun pening2 lalat's ni..bila anak sakit,otomatik mak nya akan tak cukup tidur jugak..betul tak ibu2 semua..?

15 comments:

sHi Ma said...

xada mood shima nak update blog.. nk wordless pun malas.. huhuhu...

selamat berpuasa kak bui...

Anum said...

kalau anum memang takut sakit gg
sebab sakitnya memang x leh tahan

cx's said...

to the world you might be one person, but to one person you might be the world. :) <--- love this quote

NM02 said...

belum jadi ibu

tapi

sama jugak

bila suami sakit

isteri pun tak cukup tido

hehehe

Diary oF Mine said...

true indeed!! nice quote... :)
owh... ank kak bui sakit gigi?? cian dia... huhu

Niena Pengembara Ilahi said...

cian dia....

kak lang said...

ibu mitli sungguh kak bui...hihi

[sutera kasih] said...

suka gambar ya kak..sgt bermakna..

anak dara ktk skt gigi ka?siannya..

S h i d a said...

Nice ! suka phrase tuu.. ^^

Entri Terkini : Wordless Wednesday #5

aanie said...

betul tu bui...

sy pun sakit gigi gak ni...

zieyll^bluehazel said...

alo , ciannya anak gadis kak bui . huu . betol tuu kak bui . kalau sy sakit , mak sya pun otomatik tak tido sama . ciann . :(

Fathiah Hamim said...

hish kalo dah besar panjang sakit gigi pun sakit gila, neh kan pulak kalo budak. sian diaa.

Niena Pengembara Ilahi said...

(:

syiela said...

sian anak bui... mcm tu lah ibu ni... anak sakit berjaga.. hubby sakit berjaga...

CIK MAY said...

mesti sll bawak jmp doc gg..komfem tak sakit gg..yeke?hehe..dulu saya g clinic tiap2 bulan..sekarang 1thn 1x..=)