Tuesday, August 23, 2011

Terpaksa Bunuh Dia Sebab Sakitkan Hati

saja pilih cicak comel..
kalau cicak betul,bui geli..ewww
bui memang tak suka cicak..tengok pun geli..satu masa dulu cicak pernah jatuh dalam selimut masa bui tengah tidur..sejuk jer rasa badan..eiii..memang geli geleman kalau teringat balik..

semalam lepas berbuka bui sakit perut..bui pergilah ke tandas dengan bersemangat ni..(lepas tak membuang 2 hari..huhu..)..tiba-tiba,bui tengok ada cicak dekat mangkuk tandas..dia tumpang berak kot..

adoiii..bui dah lah tengah sakit perut ni..cicak ni pulak kacau daun..eiii..geram betul..memang cari pasal lah..sebab dah tak leh nak tahan..bui apa lagi..ambik spray sheildtox..
senjata pembunuhan..
bui spray sekuat-kuat hati dekat cicak bedebah tu..menggelupur dia mabuk..kekeke..padan muka..siapa suruh cari pasal dengan bui..dahlah dalam masa yang terdesak macam tu..

hari tu pun ada jugak bui buat macam ni dekat cicak bedebah ni..boleh pulak dia main-main dekat singki..bui nak cuci pinggan mangkuk pun jadi terbantut..kalau main-main jer ok jugak..ni tidak siap tinggalkan taik dia dekat situ..

macam mana bui tak panas hati..lepas ni kalau ada cicak yang cari pasal lagi dengan bui..habislah dia..bui spray kasi mampus..kejam jugak bui ni kan..hahaha..tapi dengan cicak jer..dengan orang bui baik jer tau..tapi asalkan jangan cari pasal dengan bui ajerlah..

bui ni jarang marah..(betul2 ni..)..tapi sekali bui marah atau bengang..siaplah..bui akan ambik masa yang lama untuk baik dengan orang yang buatkan bui marah tu..tapi bui tak berdendam yer..cuma mungkin tidak akan semesra dulu..

sebab bagi bui..sekali hati bui tercalar..selamanya bui akan terasa..
tengah google gambar shieldtox
tiba2 ada gambar ni..apakah..?
hehehe
sekian..sekadar luahan perasaan tentang cicak yang malang akibat hati yang geram..hehe..*_*

22 comments:

TK said...

TK pun tak suka cicak! Geli la bila cicak muncul, lagi2 yang bersaiz besar!

aisya said...

mati juak owh cicak mun kenak spray.. hehe.. baru tauk tok.. xpenah try gik..

Anum said...

anum x suka cicak
boleh bunuh dia bui

MARIA LIZA said...

bunuh ajer..nyibuk ajer...

ajumohit said...

abg saya siap beli pistol tembak cicak tu bui..punyala byk dia kt kmpung ku itu hihihi

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

jom bui bunuh cicak kt umah sy lak..sy paling geli dgn menatang ni..eiiii

kotak bulat said...

kiranya jgn cri pasal dgn kak bui la kan.. npe tak leh bebaik semula pas marah? kn best kalau dpt baik2 balik dgn si penyebab kak bui terasa ati tu..kak bui pun xde tension2 pikirkan hal yg buat marah tu

harrazdani said...

dah sampai Mukah ker BUi...

[sutera kasih] said...

kak bui, mrh bena ktk ehh..takut kmk alu huhu..kmk sik suka lipas jak..mun cicak ya pat rondeng gik lah hehe

kakngah said...

eh!eh!
itu abang yg belakon iklan shieldtox tu kan??

Nur Zulaikha said...

saya pun tak suka cicak!!!!hate it..
tapi kan Bui,x salah pun bunuh cicak tu..dpt pahala taw..nak taw knp jemput la singgah sini..^_^


http://wwwzuemygen91.blogspot.com/2011/08/bunuh-satu-trend.html

aanie said...

flush je terus masuk kubur...hehe...

Freaky said...

huhu kesian cicak dibunuh..cantik blog bui :D

Kalamhati said...

ikh kat umah KH pun banyak cicak..geram btul..abis tepi dinding penuh dgn taik dia..asik kena cuci je

Wanie said...

cicak wnaie kurang taot, ok je lagi dari kucing..huhu..tp xdel smpi nak spray kucing tu kalau geram..:D

akak tengah terluka ke ni?huhu

Danial Razak said...

amboi..marah benar dengan cicak ni..kesian cicak..hee.=)

alif haris said...

haha .. kak bui tak bela kucing ? suh kucing kejar .. mst cicak takot :D

msredcheesecake said...

marahnye dia dgn cicak tu...sampai buat entry khas untuk dia...hheeee... jgn stres nanti nampak tua..

azeelia azman said...

muahaha mmg xsuka cicak lahh

:D

Fathiah Hamim said...

pakai shieldtox? fa pakai botol shieldtox haha

Amni said...

kamek gelik juak ngan cicak kak.. fobia sebab nya pernah masuk dalam baju kamek.. ewww......

Syuxer said...

itu model iklan shieldtox,akak..hehe..memang orang lelaki sasa yang jadi modelnya heheh..

cicak wajib dibunuh kerna binatang neh gi tiup api sampai marak supaya nabi ibrahim dibakar..