Wednesday, November 7, 2012

Wordless Wednesday # 30

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿





hari ini 7.30 pagi sampai 1.00 petang sibuk sebab menghadiri majlis konvokesyen anak2..hebat anak2 zaman sekarang kan..baru tadika dah ada majlis konvo..fuhhh..^_^


Take Care..♥..

24 comments:

Anum said...

wow
tahniah2

kasihredha said...

Selamat berkonvo anak2 angkat :D

Mrs Velentine said...

MV pegi juga tp mlm esok

abah khalisha said...

basah pastu tenggelam.hehehe..ya btul tu kehidupan ni mmg penuh cabaran dan dugaan, kena kuat semangat hadapi segala cabaran..jgn karam di lautan sudahlah ye

Ibu Lala said...

wahh buat hari keje ke? anak akak konvo 18/11 ni. dah cuti sekolah pun time tu.

syiela said...

kat kedah dah buat kak Bui... mmg sangat hebar dorang ni kan :)

***Cantik Header Baru

Dikbi Kamaruddin said...

ye la.. saya dulu tak masuk tadika pun. huhu

are_lin@yu said...

setuju..kita adlaah nakhodanya ;-)

cci said...

btol2... ^_^ anak cci pun sama..

PinkUmmi said...

setuju...hidup kite umapama pelayaran

Kniedaz said...

betul tu..sebagai pembakar semangat untuk hari mendatang tu..biar diorg lebih rajin belajar

CikNana said...

kak bui,dari zaman aku skolah dulu ada dah konvo.hehe

HeNRieTTa JoSe said...

slmt berkonvo anak anak bui....chantek header...rietta suka...

MRS Rongoks said...

konvo tadika lg meriah . hikss

cHeRyNa PiReS said...

Comelnya pix....sempoi dan ada makna. Good job:)

Aishah Jahirah said...

budak2 zaman sekarang kak bui...awal lg dah konvo...:)

Cik Zaniff said...

tahniah untuk anak-anak..:)

Kesuma Angsana said...

sweetnyer bui

Aju Mohit said...

dah akhir tahun masing2 sibuk dengan konvo dan penyampaian hadiah ye bui, seronok tgk anak2 zaman skrg

Noraziha said...

A'ah tul tu..zaman sekarang budak2 tadika dah siap terima ijazah.hehe. Last week sekolah ni mmg ramai mak2 g majlis konvo anak tadika la kan.hehe

Dunia Wilma said...

Wah...Bestnya...
Mesti meriah tu ^_^
Tahniah Kak Bui...Anak Kak Bui dah konvo untuk tadika dia :-)

ct kektus said...

mana tahu dari konvo kecik ni boleh menghala ke konvo universiti pulak nanti. kan. :)

shidaR said...

yerr betul tu kak bui :)

Che Rosliza Che mat said...

Cr pun sibuk...hari ahad lepas cr menghadiri konvokesyen anak cr jugak....