Friday, November 23, 2012

Gambar Pre Wedding Apex

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

kalau nak tau bui ni peminat Apek secara diam-diam taww...auwww...hahaha..(sila lah percaya yer)..so,sebab dah minat nak letak jugaklah gambar pre wedding Apex dan bakal isteri Leuniey

so,layan..





letak 3 jer lah yer..kalau nak tengok lagi korang KLIK SINI..tahniah Apex,sebab dapat isteri cantik..^_^


Take Care..♥..

19 comments:

Mrs Velentine said...

pre wedding dah pegang2..hahaha..selamat pengantin baru lah ..

cHeRyNa PiReS said...

Isteri Apek cantik! Isteri Apek Cantik!
*buat style Musang Berjanggut*

PinkUmmi said...

cantikkan gmbr2 pre wed diorang

are_lin@yu said...

tahniah buat mereka..

Aishah Jahirah said...

hahaa bocor rahsia kak bui...minat apek ye...

Amanda Suria said...

dalam dia sibuk2 main bola sempat amik gambo pre wedding kan?

aTieYusof Family said...

cantik bakal isteri apex ni..
sy pun minat apex..hehe :)

miszfazierra said...

semoga kekal dan bahagia :)

sHi Ma said...

Dua2 muda lagi kan, alhamdulillah rezeki mereka..

maszmadi said...

owh, dalam sibuk ngan bola sempat lagi dia ber pre-wedding yerk.. hehe

moga mereka berkekalan...

yana aina said...

dulu minat jgk kat apexxx ... skrg ..... ermm heheh apa pun tahniah pd mrk ^^

Nur farahiza said...

mmg sangat lawa , harap berkekalan , amin

nik ros said...

ehemm..peminta apex yea..hehe

ciK LyndaWawa said...

Sama kacak sama pdn sidak ya eh...hehehe

♥ Miss Hearty ♥ said...

oooo..kak bui minat apex ea.hehe..cun kan bakal isteri apex.untunglerrrr :)

Noraziha said...

zaman pre wedding lak skrg. apek ni mmg suke yg comei2 ke kot.hehe

Che Rosliza Che mat said...

hihihi dua2 sama cantik dan sama pandan...

Azhafizah Md Nor said...

macam gambar baru lepas kahwin je pulak.btw,congrate both!

shidaR said...

tahniah apex :)