Friday, November 16, 2012

Alhamdulillah..Cek Nuffnang Dah Sampai

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

setelah hampir 1 purnama (bersamaan dengan 1 bulan kot..hehehe) menunggu akhirnya apa yang ditunggu2 akhirnya tiba jua..


dan inilah dia bui persembahkan cek Nuffnang bui yang pertama..alhamdulillah,ada jugak rejekiii berblogging..terima kasih Nuffnang,lop u foreber n eber..hikssss




tetttt..kantoi sudah nama sebenar bui..
sila jangan kutuk sebab bui tau nama bui tu klasik yang amat...hehe..


dan jumlah terpaksa dirahsiakan untuk mengelakkan ada yang mintak belanja..hahaha..


ekceli cek ni dah sampai minggu lepas,tapi macam biasalah bui ni,
kalau buat entry,selalu entry ketinggalan 'belon' kan..^_^..
so korang faham2 lah yer


dan,dan..dan syukur alhamdulillah BE datang lagi..
yahooooo..now,ada 4 BE tengah running..


Microsoft Windows 8,Colgate Palmolive Slim,Talentcorp Talent Fair,Maxis Wireless Broadband 


kalau jumpa iklan ni,sila klik..^_^..gurau jer!


Take Care..♥..

32 comments:

Nur farahiza said...

wahh bestnye kak bui ,
kak bui kongsi la macam mane kak bui boleh dapat , :)

aTieYusof Family said...

hehehe..Tahniah Pn Bui..
ada jg rezeki kan..
sy pun dah ada BE tapi msh ciput..hehe :)

Qaseh Qistina said...

waaa...dah cash out...nk mintak belanja jgk! hehe...lama x jejak sini..huhu

Qaseh Qistina said...

waa..dah cash out..best2..nk mintak belanja jgk! hehe..lama x jalan2 sini..huhu

Ema Blog said...

Tahniah..

Rozita said...

nama yg klasik..hihi.. semua orang tunjuk cek nuffnang hari ni..jelesnya..

Mimie Najib said...

best nya..dah dapat rezki.. :)
syukur alhamdulillah.. :)

hazanis said...

tahniah awak. ^^

Mrs Velentine said...

bestnya...sya baru jer dicreditkan be digi...skg baru 42.06,,

D i n said...

wah untungnya :)

Kesuma Angsana said...

wah tahniah yek!

Kniedaz said...

Orang fofuler macam Bui mesti banyak RMnya hehehe...

eintan nurfuzie said...

wa... cik en x pernah cashout lagi.. heheh. sbb duit x cukup

PinkUmmi said...

tahniah :)...
nama Bui memg klasik...

lynda said...

dah tutup amount tu mesti byk. nak mintak belanje jugaaakkkkk!!!

nik ros said...

untung.byknyer BE.skali dpt 4 tu. moga makin meningkat nnt :)

sHi Ma said...

Alhamdulillah, sy pun dah b.in cek nuffnang awal bulan hari tu.. Duitnya pun masih belum digunakan lagi.. Wat simpanan je lah kot, insyaALLAH..

wantie said...

dah dapat eh..

mmm.. akak pun belum dapat lagi. bila le nuff nak pos ni.

tu dia 4 BE sedang menari nari

Aju Mohit said...

tahniah bui, bestnya skali dapat 4 BE terus ye, tahniah!!!

Dikbi Kamaruddin said...

Wah..bestnyer... sy lum boleh cashout...huhu..

Azhafizah Md Nor said...

wahh..sampai sudah.baru nak mintak belanje naik belon ni..hehe

kasihredha said...

Alaaaa baru je nak mintak belanja...hihi

Mieya Atiera said...

Tahniah. Blog Mieya dah lama tak dapat BE baru.

Anonymous said...

murah rezeki..
nama klasik..mesti lahir hari rabu tok..

hasrul hassan said...

As-Salam. Boleh la belanja rakan blogger yang lain .. ye tak? hehehee...


www.hasrulhassan.com

shidaR said...

tahniah kak bui ^_^

NoEn said...

tahniah...

syiela said...

tahniah kak bui saya masih menanti ni

Fifi Nadhrah said...

bestnye dapat duit.. hihi.. salam kenal dari fifi..

Nazayiena said...

Tahniah Bui,boleh belanja kmk tuk...

Haryati Faizal said...

tahniah bui!

Che Rosliza Che mat said...

seronoknya....bila nak dapat cek nuffang jugak nie kikiki