Saturday, November 24, 2012

Tidur Dengan Aku

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

gambar sekadar hiasan..^_^



seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah hotel. Dia menjerit sekuat hatinya. Ketika tubuh wanita itu sampai di tingkat 70, seorang lelaki inggeris yang terdengar jeritan wanita tadi, menyambutnya di balkoni.


wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya..
lelaki inggeris : sama-sama, tapi anda harus membalas budi..
wanita : Bagaimana?
lelaki inggeris : Tidur dengan aku..
wanita : Tak guna, engkau ingat aku apa? Tidak!!
lelaki inggeris : Baiklah kalau macam tu..




Lelaki Inggeris melepaskan semula wanita itu yang terus menjerit sekali lagi. Di tingkat 50, seorang lelaki Perancis berjaya menyambut wanita tersebut.


wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya..
lelaki Perancis : sama-sama, tapi anda harus membalas budi..
wanita : Bagaimana?
lelaki Perancis : Tidur dengan aku..
wanita : Lelaki #)*&$@!! Aku tak mau!
lelaki inggeris : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu..




Lelaki Perancis melepaskan semula wanita itu. Dari tingkat 50,40 dan 30, tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu. Dia mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, wanita itu tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut. Akhirnya di tingkat 20 seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu. Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkata-kata..


wanita : Terima kasih, awak telah menolong saya.Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dgn awak.
lelaki Arab : Astaghfirullah hal azim (lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut.)





moral of the lawak - JANGAN ANGGAP SEMUA ORANG SAMA..^_^


Take Care..♥..

16 comments:

Che Rosliza Che mat said...

pernah baca kisah nie kat fb rasanya...hihihi kisah yg menarik..

fandyz said...

rambut sama hitam.. hati lain2..

miszfazierra said...

haha macam pernah bace je cerita ni. kesian dia

Azhafizah Md Nor said...

betul tu..tidak semua orang sama!^__^

Nurmujahidah Ismail said...

ok,, dah dapat pengajarannya :)

Aju Mohit said...

hahaha sian pompuan tu, moralnya jangan duk tepi tingkap or balkoni, nnti jatuh

Si Matatajam said...

Ha ha...pernah gak M baca kisah ni...

Kniedaz said...

Hehehe.....dalam lawak ada mesej...psst...ingatkan ada citer pasal breaking dawn tadi hehehe...saja je buh gambar tu

shidaR said...

hehee..lawak lak bila baca..itula..org kate rambut sama hitam tp lain2 kan kak bui ^_^

hnahdy said...

hehe xsempat laki tu tanya dia nak jwp

etuza said...

ketawa ni lepas baca..adui kesihannya dia...

etuza said...

lawak ni sindiran yang benar2 beri kesan jika nak hayati khasnya lelaki dan wanita , muhasabahlah...

IntaNBerliaN said...

a'aa betoi tu, xsemua org sama..

ciK LyndaWawa said...

Hahhahahaha...

CikNana said...

hahahaha..tu la tu.x pasal2 kna bagi lepas bah.he

Mimie said...

hahaha....lawaklah kak bui

p/s erk umo kak bui brape erk???mcm tak caye je ade ank dh besar2...muke kak bui mcm budak skola je...jgn mare...