Wednesday, November 28, 2012

Gambar Ini Ada Sesuatu Yang Misteri

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

cuba korang perhatikan apa yang 'misteri' nya dengan gambar ini..?siapa dapat jawab,dia memang hebat..hehe


keluarga bahagia yang penuh misteri..eiiii,seram...


Take Care..♥..

49 comments:

fandyz said...

eh.. ada tangan lebih la.. tangan sape tuh..jeng je jeng?

Anum said...

nape seram

Mimie said...

mcm pelik je tali besi buaian kat sblh lelaki tuh takde...btul ke ayut...

Mimie said...

eh...silap komen...ayut pulak...sorry2..hehehe

Mimie said...

done colgate

umialya said...

ada ular dekat lengan kiri anak sulung, iaitu antara ibu & anak

Rai Ourkizuna said...

tangan yang pegang budak kecik hujung sekali tu.. hehehehe..

yana aina said...

ada tgn dkt bdk prmpn tue .... tgn siapakh itu ..... hehehhhh

yaya ade said...

tangan siapa yg pegang budak kecik hujung sekali tu? -.-'

Kniedaz said...

Hehehe...saya tau...ada tangan lebih kat budak kecik tu...haiyok...tak tau...tangan sapa tu?? hehehe

Deqla manjew said...

deqla nmpk!! tangan sape yg pegang lengan budak tomey paling tepi tu hah ??? eiiii serammmm....

Mon MonaLea said...

dekat budak yang kecik tu ada tangan...tangan sapa tu?

azifah yazid said...

ada tangan... memang seram!!

are_lin@yu said...

aahlah ada tangan kat anak yg no last tu..tangan siap tu???errr...seram.huhu

Amanda Suria said...

akak tgh pelik ni..x nampak mana satu misteri...

KesumaMaruku SueQistina said...

terima kasih follow saya. Done follow u

Mimie Najib said...

kak bui, adakah misteri itu 'ada tangan pada budak yang hujung sekali tu?'

HeNRieTTa JoSe said...

blom dpt dikenal pasti...nnti rietta tgk lg yea...hehehe....

HeNRieTTa JoSe said...

oooo...tangan misteri yang memegang anak gadis paling hujung...huhuhu...

zaty said...

gotcha ! tangan siapa yang peluk budak paling kiri tu ? o.O?

~emi~ said...

OOuhhh...okeii..perasan. Haha. Ada terlebih tangan pulak.

adanesz dane said...

ada tangan kat anak kecil itu... ha3..

aTieYusof Family said...

Bui, yg misteri anak dia yg dihujung tu tak tau sapa yg peluk.. ada tangan misteri di situ..hehe..betul kan??

Rahmat Hidayat said...

aku pertamanya... heheh.. saalam kenal dri nk indonsia.. kite kan serumpun.. hehheee.. ditunggu join site baliknye ye..
http://forester-untad.blogspot.com/

shida said...

aha la... baru perasan.. tgn siapakah yg pegang bahu budak yg hujung sekali itu?

maszmadi said...

ape yg misteri kak bui?...

Wak Gelas™ said...

ada kepala burung untah kat bakang kepala mamat salleh tu kann.. ekKKkee, wak nak hadiah yeee

Kesuma Angsana said...

ada satu tangan lagi lepak kat lengan si kecil yg paling ujung tu kan

kitatauke said...

ade tangan pd budak yg last skali tu..betol ke??

syiela said...

nampak biasa je...tak perasan pun

mia izzati said...

tangan sapa tuuu....misteri misteriii..cer citerrrrr...nak tawwww

IntaNBerliaN said...

apa ye... xtau la plak

Si Matatajam said...

Tangan terlebih tu..hu hu..

Nazayiena said...

Apa yg misterinya Bui....
Kali tgn di sblh lengan anak perempuan yg sblh kiri ya kali,tgn sapakah?...

syuhailin said...

ape yg misterinye ? #curios ~

syuhailin said...

ape yg misterinye ? #curios~

chibi neko said...

ade extra tangan kat budak paling kiri tuh

Fear'Ara said...

tgn sape pulak tu ... misteri sungguh.. sapelah yg peluk budak kecik tu ye ...........................

Misz Mieza said...

Ha'ah lah Bui.. Tangan sape pulak yang peluk bahu anak pompuan dia yg no. 2 tu.. Misterinya.. Seram pulak rasa..

Zura Tamin said...

Ada tangan yg peluk budak pompuan tu lahhhhh ... cabutttttt

Aju Mohit said...

alahai menciklah bui ni, aju baca entry waktu malam ni, siang sibuk ngan kerjaaan, ohoi mmg seram bui hihihi

Asma Azuani said...

ade tangan lebih lak pegang budak pempuan hujung tuh..hahahahaha

mama aryan said...

ada tgn terlebih yg peluk budak tepi tu kan..eheh tetiba rasa seram lak

Dunia Wilma said...

Tangan siapa peluk budak kecil tu :-)

Aishah Jahirah said...

uik scary je..

shidaR said...

err...tgn tu...haihhh~

cci said...

ngee.. sangat2 seram..

Nurie said...

Scary. Ada tngn extra!

Joanna Yunus said...

ops...ada tangan lebih da