Friday, May 17, 2013

Sebab Kenapa Lelaki Tak Boleh Pakai Syampu Perempuan

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


mak aiii,panjang betul tajuk tapi entry nya simple jer..kalau nak tahu jawapan kenapa lelaki tak boleh pakai syampu perempuan,korang kenalah tengok video kat bawah ni yer..^_^




so,kaum lelaki? ada berani nak pakai syampu perempuan lagi tak?hahaha
p/s : bui dah buat header baru..ok tak?sampai sakit2 bahu bui ni..sheksssa..
then petang semalam jugak bui terima panggilan dari pihak Nuffnang..
nanti2 lah bui story pasal tu yer..^_^


Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This

11 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihihi.. tak berani..kih2...

cntik header bru ni..

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat yang indah

! Arjunakirana ! said...

Hampeh... sumpah tak pernah pakai... mcm pek je.... gagagagag salam jumaat :)

Mimie Najib said...

hahaha..klkar la kak bui..kalah rambut saya tau..

tenku butang said...

hah.. nuffnang call? nape tu? x sabar nk tahu.. heee..

diana said...

hahah...
kelakar kan..

saya pun pernah buat entry ni
2,3 bulan lepas agaknya..
sebab kelakar sangt..

abghani said...

goli den

Kesuma Angsana said...

hehehe...

Aishah Jahirah said...

lawa rambut dia.....wakaka

Cik Nur™ said...

hahahaha..tergelak betul Nur tgk...
dan2 tukar syampoo tu...

Noraziha said...

Haha..suka2 iklan cenggini.