Thursday, May 23, 2013

Kami Sudah Putus Hubungan

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


bukan bui dan hubby yer..nauzzubillahiminzalik..i lerp my hubby so muchy-muchy..dan biarlah jodoh kami berpanjangan hingga ke akhir hayat..amin...ok,ini gosip retis..dah lama tak buat entry pasal retis so hari ni nak buat lah..lagipun takder idea nak update apa hari ni..mood tengah tak stabil sekarang,sebab tekak sakit dan ada ulser dalam mulut..huhu (petanda awal nak demam la ni)



sama cantik,sama padan tapi hanya sempat bercinta 2 bulan jer..


Kuala Lumpur: “Ya, kami sudah putus hubungan dan setakat itu sajalah hubungan kami.

“Lebih baik berpisah awal secara baik daripada mencetuskan pergaduhan pada masa depan,” kata pelakon, Wan Hafizol Wan Omar atau Fizo Omar, 28 mengakui hubungan cintanya bersama pelajar Universiti LimKokWing, Hans Jaafar, 25 sudah berakhir.

Fizo dihubungi semalam berkata, hubungannya bersama pelajar jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perniagaan dan Keusahawanan itu hanya bertahan dua bulan selepas tiada keserasian bersama.

“Saya anggap hubungan ini berakhir kerana tiada jodoh dan persefahaman. Kalau boleh saya tidak mahu perkara ini dipanjangkan lagi,” katanya.

Kata Fizo, dia menerima keputusan putus cinta dengan hati terbuka dan mengakui masih berkawan bersama wanita itu.

dah takder jodoh,nak buat macam mana ye tak?sumber : MyMetro



Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This ♥

20 comments:

Budak Kampung said...

Ada hikmah disebliknya

nuyui a.k.a miss YUI said...

takde jodoh...

Iha Zaliza said...

mungkin dah takdir bukan jodoh mereka kan.. kak Bui jaga kesihatan baik2 ye..

Haryati Faizal said...

takpela dh takde jodoh kan...
done klik2 nuff...

Deqla Manjew said...

2 bulan jek.. alahaiii... tp xpela.. awal2 ni xde la frust sgt..kalo 2 tahun pas tu putus frust giler2 kot...huhu

IntaNBerliaN said...

moga mereka jumpa jodoh yg lebih baik..

Mieya Atiera said...

Betul tu. dah takde jodoh akn?

diana said...

pulak dah....macam2 depa ni..

boni kacak said...

tak apalah.. pasti ada hikmah di sebalik apa yang berlaku tu. yang penting sabar dan terus bersabar.. :)

Mimie Najib said...

hanya Allah yang Maha Mengetahui disebalik sebuah perpisahan..

sha my heart said...

Xda jodoh

sha my heart said...

Dh xda jodoh..

Kathy Rbain said...

follow sini 1723
http://coretanhatikathy.blogspot.com

Haruno Hana 하나 said...

mungkin ada jodoh yg lebih baik untuk mereka, doakan saja..

selamat pagi :D

Mimi Azirah said...

Agp jela xde jodoh

Azhafizah Md Nor said...

jodoh di tangan Allah. :)

Amanda Suria said...

xde jodoh...

ciK LyndaWawa said...

semoga kitak ngan suami berpanjgan kak.....[=]

HeNRieTTa JoSe said...

btul juga...biar putus dr awl...dr terjasdinya permusuhan...

psss....rietta setuju bui masuk senarai 10 blogger comei tu....

PuanZaniff said...

dh putus ea..blh le mengorat..huueee