Wednesday, May 15, 2013

Aspire P3 Convertible Ultrabook™

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


wowowowo..barang baik wowowowo..barang baik bakal muncul di pasaran..moncongkan molot anda sekarang jugak sambil sebut wowowowo sebab bui nak perkenalkan barang baik dekat korang semua ni...siapa gila gadget wajib baca entry ni dengan bersungguh-sungguh lagi tekun..yang tak gila gadget buat2 la gila sekejap ok..^_^



bui percaya ramai antara kita semua yang pakai brand laptop jenama Acer ni kan..sebab brand ni memang sangat dipercayai ramai..ewahhh..adik bui pun dah berkurun lama guna lappy Acer cuma bui jer yang masih setia guna Toshiba tapi lepas tengok kecanggihan Aspire P3 Convertible Ultrabook™ yang akan dilancarkan pada 23 Mei 2013 ni nanti terus rasa nak sedekahkan jer lappy Toshiba bui tu kat orang..ada yang nak tak..???ngeeee..



bukan apa,kecanggihan Aspire P3 Convertible Ultrabook™ sangat2 lah mengagumkan..korang tak percaya yer,apa kata korang tengok dulu video ni..jangan sampai meleleh2 air liur taw..hehe






dah tengok kan,sure dalam hati korang berkata..wowowowowo..mesti korang terus rasa nak terjah kedai gadget sekarang jugak kan..macam tu la yang bui rasa bila tengok video kat atas tu..sangat teruja dengan teknologi baru yang dibawakan oleh Aspire P3 Convertible Ultrabook™  ni..

Ciri2 khusus Aspire P3 Convertible Ultrabook™  adalah :-

**Inspired by Intel
**Ultraportable
**Detachable
**Touch Centric


ciri2 yang sangat osem lagi gojes okey..so,moh ler kita kumpul duit dari hari ni dan beli Aspire P3 Convertible Ultrabook™ beramai-ramai..hehe..nak baca lebih lanjut tentang produk ni boleh KLIK SINI



Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This ♥

7 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

dapat stu best ni..

Che Rosliza Che Mat said...

betul tue..produk acer bagus..

Nazayiena Ayiena said...

Berapa lamak nak gumpul duit tuk Bui nak beli Aspire P3 Convertible Ultrabook™.....

Bui dah join bloglist kak Nurulkah?
senang jak,just komen jak di entry ya.

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi
singgah pagi :)

Kesuma Angsana said...

sempat juga buat yer bui... KA x sempat lah

Puan Bui Junaidi said...

KAK NAZAYIENA..OK,KAK KMK DH JOIN..^_^

Aju Mohit said...

mmg terbaik, dapat hadiah best ni buiii