Saturday, May 11, 2013

Header Buatan Sendiri

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿
 

 bui pakai yang no.2..simple jer kan


ehem..ehem..selamat berhujung minggu semua,semoga korang gumbira hendaknya..hehehe..tujuan utama entry kali ni bui nak bagitau bahwasanya bui dah tukar header yang baru, kalau dulu bui pinjam header dari CCI (mekaseh CCI..^_^)


tapi sekarang bui dah pakai header yang bui buat sendiri,walaupun tak berapa nak cantik tapi ok jugak lah kan sebab hasil usaha sendiri, lenkali bui terai buat yang lebih gempak k


untuk AJU,bui tak berbakat sangat buat header..so,bui mintak maaf lah tak dapat nak buat header untuk AJU..tak konpiden lagi nak buat header untuk orang..setakat header cap ayam macam kat atas tu bolehlah..^_^


Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This ♥

14 comments:

Aju Mohit said...

seronoknya pandai edit2 sendiri ni, simple but nice, takpe bui ;)

Sally Yatiey said...

Kacak header baruuuuuu ;D

Cik Nur™ said...

cantikkk...
pandailah akak...

fardiyah said...

simple but nice la ^_^

Carlos Santiago said...

nice header

Mieya Atiera said...

nampak sempoi je header baru ni

Isabel Diaz said...

kacak..

Azhafizah Md Nor said...

simple juga menarik kak bui.pasni sikit sikit leh jadi grand gitu.

boni kacak said...

pewwitt.. dah pandai buat header sendiri.. tahniah tau... :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik tu..hasil sndiri lg rasa sonok kan..

Haryati Faizal said...

takpe yg penting puas hati ngan hasil keje sendiri...

Nieyxzha Hassan said...

Cantik and nice blog design sekarang..simple but menarik ^^

Che Rosliza Che Mat said...

simple tapi menarik bui...hasil tangan sendiri lagi seronok tgk hihihi

Syahmi Zaludin said...

Hasil tangan sendiri walaupun agak comot masih ada nilai sentimentalnya. =)

Yang simple itu lebih menawan... =)