Thursday, May 16, 2013

Koleksi BE @ CPUV Dari Nuffnang

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


....dipersembahkan koleksi BE untuk tahun 2013 setakat bulan Mei ni buat tatapan korang semua..saja nak buat korang jeles..hahaha..takder maknanya okey sebab ada orang lain yang dapat lebih banyak lagi daripada ini..setakat BE ciput macam ni apalah sangatkan..bui buat entry ni untuk kenang-kenangan selain buat rujukan kemudian hari..(rujukan yang macam mana tu,biarlah rahsia..ewah..) selain tu,ni jugak tanda penghargaan buat NUFFNANG sebab tak jemu2 bagi BE pada blog bui yang tak seberapanya ini...kot2 manalah tau lepas ni mereka bagi sponsored post pulak..^_^


JANUARI


FEBRUARI


MAC


APRIL


APRIL + MEI (still on-going)


Kesimpulannya..
ewah,macam karangan bahasa Melayu lah..

INI BLOG BUI = 12 BE so far..
BUI TUTORIAL = 7 BE so far..

jadi jumlah semua BE yang bui dapat untuk kedua2 blog bui adalah sebanyak 19 BE @ CPUV (macam jawapan kepada soalan maths la pulak..hehe)


syukurlah,sepanjang menceburi dunia blog ni,iklan dari Nuffnang ni lah antara pembakar semangat nak up kan entry..bui percaya korang pun macam tu jugak kan..rasa berbaloi bila buat blog ada orang sudi baca dan beri komen macam korang semua dan ditambah lagi dengan adanya pendapatan sampingan sebegini..biarlah jumlahnya tidaklah sampai ribu-raban,setakat ratus-ratusan tu pun dah kira ok..bak kata pepatah Melayu,sikit2 lama2 jadi bukit..eh,apesal jadi bukit?..taknak la bui..kita tukar yer..sikit-sikit,lama-lama jadi duit..^_^


Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This ♥

9 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

NM03 said...

kerrrlasss kau jah!

Kniedaz said...

meriah tu Bui..saya masih biasa-biasa saje ^_^

:: Mrs.Eady :: said...

Alhamdulillah...

boni kacak said...

walaweh.. ramainya be... hehehehe

Sally Yatiey said...

tahniah ;D

Mieya Atiera said...

tahniah. Murah rezeki berbllog. Mieya punya agak slow sedikit progresss nya huhu

Haryati Faizal said...

tahniah bui...murah rezeki...

Aju Mohit said...

tahniah buiii memang jeles hhehehe