Tuesday, May 14, 2013

Bilik Tidur Cantik Idaman Hati

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


tetiba hari ni nak cerita pasal bilik tidur idaman hati..kalaulah dapat jadi kenyataan salah satu bilik kat bawah ni alangkah bahagia rasa dalam hati bui ini..ewah..ewah..kemain lagi kan..hahaha


tapi ada salah satu bilik tidur kat bawah ni,insha allah bui akan merealisasikan nya menjadi satu realiti..cer korang teka yang mana satu..hehe..siapa dapat teka dengan tepat bui bagi hadiah..hadiah percutian 2 hari 1 malam di rumah bui..hahahaha...


ok,moh ler layan gambar2 bilik tidur cantik idaman hati bui n mayb korang jugak kot..^_^

 terus feeling puteri raja beradu


 gaya inggeris yang sangat cozy


 hijau yang mendamaikan


 macam aiskrim 


 ungu yang misteri


 simple but nice


warna yang soft..sejuk mata memandang


 sesuai untuk anak dara bui ni


sure mimpi indah dapat bilik tidur macam ni


tapi dahku bukan orang kaya nak ada bilik tidur seperti kat atas..setakat berangan2 bolehlah..berangan kan free..ngeeeee..^_^


Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This ♥

21 comments:

Carlos Santiago said...

aku suka yg warna purple tu. pewwww...

Haruno Hana 하나 said...

paling suka bilik yg macam aiskrim tu! yummy! comel sangat x)

Nieyxzha Hassan said...

SUKA YANG PURPLE FIRST TU..ALAHAI..BESTNYE KALAU ADA KAB..HAHA

Che Rosliza Che Mat said...

cantiknya....cr pun berangan jugak dapat bilik sebegini hihihi

Sally Yatiey said...

Kacak2 semuanya! ;D

Amanda Suria said...

Suka gambar no 5...looks so purple....

Kniedaz said...

suka purple tu

Mia Kassim said...

Yang hijau tu punya nyaman kalau tidur....

Haryati Faizal said...

yg simple but nice tu kot....
tp semuanya mang cantik lah...kaler pun lembut2 je

yeen miscelivious said...

alahai.. santeknya ^^

kasihredha said...

Salam adik angkat
Kalau akak dpt bilik mcm ni, sure akak asyik nak tidur je

Lizzie Yasmin said...

Dapat berangan lar... Kalau ada bilik mcm tue, mesti tak keluar rumah I.

Deqla Manjew said...

wahhh... ternganga mulot deqla tgk smua ni kak.. huhu..cantiknyeeee... kalo dpt bilik mcm ni, kompem2 xnk kuar bilik!! haha

combi said...

ske yg no2 !

Cik Nur™ said...

yg pink tu cantiknyaa... nak macam tuuu...hihih

Isabel Diaz said...

Kamek suka nak nomo 3.. (^_^)

boni kacak said...

terlampau cantik kang susah pulak nak tidur,, jadi bilik termenung pulak..hahaha

blackrosehunter said...

kalau bilik tidur macam ni memang tak bangun la.tidur je..hehe

PuanZaniff said...

alahaiii..kang tido..xmau bangun2 pulak..hihi

Nazayiena Ayiena said...

Semuanya cantik bilik tido tu,tp rasanya sik mampu kmk nak bilit cam ya.

Kesuma Angsana said...

mmg cantik2lah bui !