Friday, January 11, 2013

Rebat Rm200 Untuk Beli Telefon

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿




jika korang memenuhi syarat2 di bawah,maka dengan itu korang layak memohon rebat Rm200 untuk membeli telefon pintar..jelessss,sebab bui x layak sebab umo bui baru 20 tahun..hahaha..sila jangan percaya k

i. Warganegara Malaysia yang berumur di antara 21-30 tahun pada tarikh memohon; 

ii. Pendapatan bulanan adalah RM3,000 dan ke bawah;

iii. Model telefon pintar 3G yang ditawarkan; 

iv. Untuk langganan baru dan sedia ada pakej jalurlebar; dan

v. Satu telefon hanya untuk satu belia;


macam mana nak memohon?


NOTA BUI :
memang untung belia zaman sekarang..macam2 kemudahan kerajaan bagi..sila lah bersyukur yer..(^__^)


Take Care..♥..

14 comments:

Haryati Faizal said...

samalah tak bley mohon jugak sbb umur dh terlebih...

Deqla manjew said...

hahaha.. mudanye kak bui kite ni rupanya.. :p... deqla layak... sbb 21 tahun.. eh pecaye takk?? :p

umialya said...

hurmmmm terlebih umur..

Fifi Nadhrah said...

da mohon da kak.. :) tapi taktau nak beli ke tak..

Mia Kassim said...

alamak dah terlebih umurlah pulak....hehehe

kak nora said...

salam ukhuwah dari bunda

Ema Blog said...

dah inform kat adik-adik..

Dikbi Kamaruddin said...

jelesnyer...sy x layak..huhu

HeNRieTTa JoSe said...

Rezeki...moga yg layak tu...memohon la...

Pn. Sheila@CC said...

tak dpt la nk merasa... hehe...

Cinta Misteri said...

Huhuhu....tak layak laaaa

Fieda Rafli said...

bagus jugak ada rebate ni kan..

Che Rosliza Che Mat said...

dah rejister...tak tahu dapat ke idok hehehe

shidaR said...

shida tak aply pun ^_^