Friday, January 18, 2013

Aurat Lelaki Dan Wanita Dalam Islam

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

bui akui kalau bab-bab agama ni bui memang banyak sangat kekurangannya..sobs..sobs..sedih..tapi bui sedang berusaha untuk memperbaiki diri ini ok..trust me


dan dalam mencari ilmu untuk memperbaiki diri,bui tertarik dengan 2 gambar kat bawah yang mana gambar2 ini menunjukkan dengan jelas batasan aurat lelaki dan juga wanita..


jomlah sama2 kita tengok..bagi yang dah tau,mayb gambar2 ni boleh mengingatkan korang kembali dan bagi yang memang tak tau,sila lah ambil tau k..jangan buat2 tak tau pulak..hehe





dari SUMBER yang boleh dipercayai


Take Care..♥..

21 comments:

Anum said...

thanks for share

:: Mrs.Eady :: said...

ok :)

CikZaniff said...

sma al kita kak Bui..masih jauh perlu m'perbaiki..insyaallah kita mampu perbaiki semua kelemahan tu..:)

Mia Kassim said...

Terus cuba untuk memperbaiki diri sendiri......

Ratu Hatiku said...

Tq sharing...

afzalsukasuki said...

err saya ada masalah.kalau pakai baju mesti nampak tuff.

salah ke? :P

NM02 said...

lelaki tak kesah sangat, pompuan ni yang payah skit sebab trend tudung skang ni lain mcm je...

are_lin@yu said...

muhasabah diri..moga lenih baik lepas ni.huh

Aishah Jahirah said...

saya pun masih banyak kekurangannya kak bui...

Haryati Faizal said...

tq share bui...

Misz Mieza said...

Terima kasih Bui kerana berkongsi info yang sangat berguna ni.. In Shaa Allah, sedang berusaha ke arah itu.. =)

Aju Mohit said...

tq for sharing bui, suami yg selalu menegur kalau aju berpakaian sedikit mencucuk mata kalau nak kuar rumah ;)

sHi Ma said...

Sharing is caring... Thanks kak...

Shida Radzuan said...

nice sharing kak bui :)

Ema Blog said...

yhanks sharing bui...

Nieyxzha Hassan said...

Bagus ni..beringat-ingat sesama kita ^^

Nur farahiza said...

thanks for sharing kak bui , :)

Mrs Velentine said...

tq kak...bab stoking tue jarang pakai..huhu

Noraziha said...

Thanks bui..masih lagi berusaha memperbaiki diri

Mimi Azirah said...

insyaALLAH...masih perbaiki diri..

Che Rosliza Che Mat said...

thanks for share..