Thursday, January 17, 2013

Gambar Datuk Siti Bertudung Litup

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

bui tau memang dah banyak blog2 yang memaparkan gambar Datuk Siti yang telah berhijrah dengan memakai tudung litup sempena ulang tahun beliau yang ke 34 tahun..tapi bui tetap jugak nak interframe dengan membuat entry ini..dah minat kan,so biarlah bui mengabadikan wajah2 cantik tok T dalam blog ini..biarkan lah weiii..^_^kang tak pasal2 merajuk pulak orang tua ni..kekeke


almaklum Datuk Siti antara artis kecintaan bui dari dulu sampailah sekarang..almaklum jugak Datuk Siti dan bui sama2 membesar..eh..?konpius jap..maksud bui kat sini ialah kita 2 ni umur x jauh..tok T lahir 1979,bui pulak 1977..kan x jauh tu..kiranya kita sama2 membesar la kan..cuma bezanya tok T telah membesar dengan begitu cantik dan gemilang lagi terbilang..bui pulak tidak..suam2 kuku rimau jer..hihihi


nah ambik gambar2 tok T..kalau boleh nak letak besar2 gedabak tapi ruang x cukup pulak..syukur alhamdulillah kan ,tok T telah menunaikan janji beliau untuk menutup aurat sepenuhnya..semoga perubahan ini berkekalanlah hendaknya..tak mau bukak2 lagi yer tok Ti..kalau nak tunjuk rambut pun,depan tok K jerlah..hihihi



 aduh..kalau bui ni lelaki dah lama cair-mair



2,2 comel giler



macam gegirl umo 20 an jer..grrrrrr



cantik kek Tok T..boleh share?




kulit muka tok T memang gebu habis..ni yang terasa nak pakai produk kecantikan Simply Siti pulak..manalah tau kot-kot boleh jadi macam muka dia..hahahaha..kalau lah boleh gitu kan,bui rasa ada pompuan sanggup berbunohan semata2 nak dapatkan produk ni..lepas tu kan..laki,asben,hubby,daddy,ayang,laling dok konpius kejap sambil garu2 kepala..eh,mana satu bini aku ni?dahhhhhhhhh,semua muka sama..miahahahaha..khayalan semata..^_^


Take Care..♥..

19 comments:

iima ❥ said...

CANTIKNYEEE KN

cik ara said...

cantik sgt :')

Aimi Syahirah said...

Salam.. Comelnya SITI!! Ada tag kamu..:) http://www.aimisyahirah.com/2013/01/saya-nak-doodle-by-zakie11.html

Anum said...

comel kan

NM02 said...

ha...kan cantek

:: Mrs.Eady :: said...

cantik!

Ema Blog said...

sweet sangat..mcm anak dara lagi..

profmie said...

wh.comel nya.huhu.. dh taw pun tok ti pkai tdung pnuh..lbh suka penampilnnya yg skng.hehe

are_lin@yu said...

sweet sgt ct ;)

Nieyxzha Hassan said...

Makin kurus kan ct skang ni..comel sgt bila dia pakai tudung..mcm muda remaja gitu

Aju Mohit said...

ehehhe suke berkhayal ye bui ni, samalah kita hahahahha

LadyBird said...

tok ti mmg comel.. hihihi..

combi said...

comei an...huhu

kasihredha said...

Lebih cantik dari Dulu

Mia Kassim said...

Mmg cantik...

Haryati Faizal said...

comei sgt2...

Annyss Aleeya said...

memang tersangatlah kiut miut Datuk Siti tu. comels.
btw, balas kunjungan.
thanz singgah blog Anys.
done follow. :)

Shida Radzuan said...

cantik kan dato siti ni suka tgk muka dia gebu jer...hehee

Noraziha said...

Nampak lg muda bila die bertudung litup penuh