Tuesday, January 29, 2013

Gambar Nora Danish Dan Rayqal

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


bui ni nak dikatakan tak minat Nora Danish,tak jugak..nak dikatakan minat pun tak jugak..biasa2 jer kot..kalau dibandingkan antara ND dengan Fasha Sandha,bui lagi suka FS sebab walaupun penuh kontroversi tapi lakonan tip-top beb..hehe


tak sabar rasanya nak tengok wajah anak FS dengan Jejai nanti..tapi buat masa ni kita layan dulu lah  2 keping gambar Nora Danish dengan anaknya Rayqal..dah membesar dengan comel si Rayqal ni..stylo pulak tu..




like mother,like son..dua2 pandai bergaya..


Take Care..♥..

21 comments:

Amanda Suria said...

comel la..sekejap jer Rayqarl dah besar..

Mia Kassim said...

Mcm adik dgn kakak jak.....

Ena's Palace said...

cute gak anak dia..mesti ikut mama dia..hehehe

Mira Adzlia said...

cumil anak beranak nih

iima ❥ said...

CANTIK KN. suka tgk ank beranak ni

Kniedaz said...

dua-dua cute..saya suka

Mimi Azirah said...

memg pndi bergaya anak beranak nih

Haryati Faizal said...

kiutnye anak dia...

maszmadi said...

hemsemnyer anak dia.. terpikat I tau..

Shida Radzuan said...

alahai comelnya dua2 hehee :D

Shida Radzuan said...

ha,a la kak bui myb mmg size besar kot sebab asal pn shida tgk cam besar..atau kak bui ade ubah pape kod x?

Angel Love Soldier said...

Cantiknya Nora Danish =D

Miesz Nurul said...

Comel3...^^

Bui Junaidi said...

@Shida Radzuan TAKDER KAK BUI UBAH APA2 KOT..HUHU..FED UP TENGOK BESAR GITU,TERUS KAK BUI BUANG BALIK..HEHE

diana said...

muka anak nye sama mcm muka dia..hehe..

Mrs Velentine said...

sebijik macam nora danish

dya said...

cntik n comey..suke tgk instgram Nora..

Cinta Misteri said...

comel jerrr. 1st tengok anak nora

Kesuma Angsana said...

sama2 comey !

Nasuha said...

sweet tgk..

NoEn said...

comellll both mak n anak