Thursday, September 15, 2011

Kata-Kata Hikmah

suka gila tengok gambar ni..*_*
selamat hari khamis semua..
bui betul2 bizi semalam
nak update blog pun tak sempat..terukkan..
memang takder bakat nak jadi blogger tegar
huhu..setakat blogger picisan pun tak apalah..*_*

hari ni pun masih bizi sebenarnya
tapi blog mestilah kena update kan
nanti korang rindu pulak..haha..
hari ni pun takder cerita panas cuma
bui nak berkongsi kata2 hikmah ni..

kita jangan selalu mengharap..
kerana mengharap tidak pasti tertunai..
tetapi kita boleh bersabar..
kerana kesabaran itu mengajar kita erti kehidupan
jangan menangis kerana gagal dalam cinta..
sebab manusia akan meninggalkan apa yg di cinta

sekian..ada cukup masa nanti..bui akan skodeng blog korang balik yer..*_*..

15 comments:

Anum said...

besar erti kesabaran kan sis

Niena Pengembara Ilahi said...

bersabarlah..disebalik kesabaran itu ada keindahannya

NM02 said...

tak hapdet sehari rasa longgar lutut






hehehehe

NM02 said...
This comment has been removed by the author.
Citarasa Rinduan said...

kata2 yang tersusun dengan baik.
ditambah dengan gambar yang tercantik...

lawa

ajumohit said...

Kata2 smgt di kala sedih dan dilanda dugaan, Dlm kepahitan Ada kemanisan

Azhafizah[フィザ] said...

fiza sentiasa berharap dan bersabar
-_-'

Kathy Tuah said...

kmk nang x berani nak mharap bena gilak dgn sesuatu..takut x dapat frust menonggeng klak -.-'

[sutera kasih] said...

aok..jarang dh nmpk ktk kak huhu

sik hal, ktk ada komitmen bah, setelkan dolok...

suka kata2 hikmah ktk share ya..

Bui Junaidi said...

sutera kasih..kmk bizi glak lepas raya tok..mggu depan tok g kursus gk 3 ari..pasya jumaat ada gk aktiviti d sekolah..adoiii..paraiiii..hehehe

Wanie said...

bile ape yg diharap tak ditunaikan mesti kecewa gile..

Cik Rose Cute said...

Sabar itu separuh daripada iman....Kesabaran kita mesti kuat lagi2 sudah bergelar seorang isteri....huhuhu

sha my heart said...

suka la kata2 hikmah tu..

i really love it =)

sha my heart said...

sis, jgn diam lama2.. nanti ramai yg rindu. kikiki~

mohdhazlan Dreadlock said...

hargai apa yg sdg kita miliki ...")