Monday, September 12, 2011

Hujan Lebat..Otak Jadi Lembap

salam semua..selamat hari isnin..*_*
cuaca dekat sini sekarang..HUJAN LEBAT..
bila hujan..otak jadi lembap..alasan konon..hehehe

bila otak lembap..
idea nak buat entry pun takder

blank sekejap..kan dah cakap idea takder
saja jer bui ni kan..
k,lah bui nak chow cin cau dulu

tapi sebelum itu
bui nak tinggalkan korang dengan ayat ciptaan bui sendiri ni
sila renung-renungkan yer

"HARGAILAH KEBAHAGIAAN YANG KITA MILIKI..JANGAN TERLALU MEMUJA DAN CEMBURU DENGAN KEBAHAGIAAN ORANG LAIN HINGGA TERLUPA KEBAHAGIAAN KITA SENDIRI.."

sekian..*_*

21 comments:

NM02 said...

bila hujan lebat

mata terus ngantuk

hehehehe

Bluewendy said...

bluurrr.... tdo!

sHi Ma said...

rawang tak hujan, tp sejuk n membekukan di opis, jadi xleh fokus... (alasan gak ni) hehehe...

Bui Junaidi said...

NM02..takleh tidur..nnt budak2 khas bising tengok kakak dia org tidur..haha

Bluewendy..tggu budak2 balik sekolah baru tidur..teeeeeettt..kantoi,plan nk tido..

Shima..nasib baik kelas kak bui ni belum dipasang aircond lagi..kalau tak mmg dh berdengkur kot..hahaha

Ain said...

Sini hujan juga .. sekolah Ain
kena banjir so sekolah dibatalkan . Yippie! ^^

harrazdani said...

bila hujan mulaaa laaa lapar..hahha ...nice kata2 hikmah tu.

hakamah hamyadi said...

melaka xujan pulak...jerebu je...huhu...best ayat ciptaan bui 2..ingatkan diri ini

Bui Junaidi said...

Ain..wah,seronoknya..leh sambong tidur lepas ni..hehe

Harraz..mmg betul tu,kalau hujan mesti perut ni lapar semacam jer kan..nice ker..?tengssss..*_*

Hakamah..kat sini semalam pun hujan..hari ni hujan lebat lagi..harap2 esok jgnlah hujan..sengal2 badan bila cuaca sejuk mcm ni..huhu

siti kektus said...

hujan lebat, tido atas katil je lah yg enak. hehehe

Azhafizah[フィザ] said...

kat sini xhujan pun kak..camne nk tido ni..-_-'

ajumohit said...

bila hujan lebat perut jadiks lapar heheh

syiela said...

mata kuyu je.. asyik ingat bantal :)

[sutera kasih] said...

bila ujan, mun palak disorong bantal, nang nyaman hehe

nurul nadia nasir said...

bila hujann bantal busuk pon memanggil2 untuk tidoo!hihi :)

Niena Pengembara Ilahi said...

hujan lgi x?


nice word :D

sha my heart said...

suka ayat sis Bui..

TQ ye, akan diingati =)

Mya said...

xfaham dgn orang yang cemburu dgn kebahgiaan orang lain apalagi mendengki.

setuju, kita mestilah hargai kebahgiaan itu =)

aanie said...

kat sini jerebu....sakit tekak...

Amni said...

ujan labest tido kak... nang blog sik mek gago gik bila masa untuk tidur...=p

Anum said...

hujan buat kt mengantuk...
bersyukur dah hargai apa yang kita ada kan sis

Cik Rose Cute said...

best la...ayat tue....Kalau hujan paling best baring atas katil dan Zzzzz