Friday, May 27, 2011

Wajah Bakal Isteri Ke-4 Salih Yaakob

wowww..hebat betul abg Salih Yaakob ni..diam2 dah nak kahwin lagi satu..aku tak tau pun yang abg Salih ni dah ada 3 isteri..ketinggalan ketapi rupanya..wakaka..tapi aku taklah respect sangat kan abg Salih ni..dasar lelaki kan..bukannya cukup dengan satu..huhu..yang aku sangat respect adalah ketiga-tiga isteri nya tu..boleh pulak bagi keizinan kat abg Salih kawen lagi..apa agaknya ilmu yang abg Salih pakai yer,sampai isteri2 dia boleh senang2 bagi dia cukupkan kuota 4 orang tu..para lelaki mesti geram merenyam nak tahu kan..tu kena tanya abg Salih sendiri lah..

bersama 3 isteri-isteri 'mithali'..huhu

bakal isteri ke-4..Emi..cunnnn..

dan aku musykil gak,dalam byk2 lelaki bujang kat Malaysia ni,suami 3 orang isteri yang Emi ni pilih..tak taulah..Emi ni kata dia terpikat kan abg Salih sebab abg Salih banyak mengajar dia menjadi insan yang baik..ayat powerrrr rupanya...apa2 pun,dh jodoh dia orang..aku doakan semoga dia orang berbahagia lah hendaknya dan semoga abg Salih mampu berlaku adil pada 4 orang isterinya itu nanti..

p/s:kalau hubby akulah buat aku mcm ni,
tak taulah apa akan jadi..
tak sanggup aku berkongsi kasih
pada mana2 perempuan pun..nauzubillah..

3 comments:

Elie Lily said...

walaupun bini da 4, tapi adil da saksama kata mereka! bagus betul! :)

Bui Idzra Ryn said...

rsnya x mungkin kot dpt blaku adil..tapi x taulah kalau bnar2 adil..mmg terbaekk lah abg Salih..wakaka..

aty shakira said...

yang ke 4...wahhh..untung la dia~