Friday, May 6, 2011

Aku Bukannya Manusia Yang Gila Duit


salam semua..fuh,bersawang blog aku sudah..nak kata bizi sangat tak jugak aku nih,tapi entah kenapa aku punya mood nak update blog takder..dah blogmenopos agaknya..wakaka..tapi pada blog ajer k..pada suami,menten..^_^


hari ni aku tetiba datang mood rajin,so aku belek2 lah aku punya blog..buang sawang,buat apa2 yang patut..ubah tu,ubah ni,tambah tu,tambah ni..pastu aku cek lah jugak aku punya churp2 akaun,ada 7 iklan baru yang nak di sharekan pada semua..


mulanya tu bukan main semangat aku nak buat iklan2 tu,pasal dalam hati nak dapatkan income lebih..mana tau boleh kaya..wakaka..tapi dengan tidak semena-mena datang bisikan halus kat telinga aku,takyah lah buat benda2 ni,bukannya boleh buat duit juta2 pun..lagipun tujuan utama aku buat blog sekadar nak jual barang2 preloved aku jer,bukannya nak jadikan blog sebagai tempat iklan..bukan aku tak buat,aku buat tapi taklah sampai aku rasa terpaksa pulak kan..


kalau dh rasa terpaksa ni,aku paling x suka..baik tak yah buat..tak dapat duit pun takper sebab aku bukan nya manusia yang gila duit..tapi aku tak lah nafikan duit memang memainkan peranan yang sangat penting dalam kehidupan tapi berpada-padalah,jangan kerana duit kita sanggup melakukan apa sahaja..okeh!!!..sekian..jangan pulak ada yang terasa..peace no war..


2 comments:

Elih Japahar said...

Kebetulan cari cerita pasal gila duit :) sama lah kita..bukan gila duit gak haha! keyword utk hari ni "gila duit" :)

Unknown said...

lucu pulak bila bui baca balik entry ni..hahaha