Saturday, May 14, 2011

Jika Wanita Adalah Seekor Ikan

Ikan Arowana
Kalau di akuarium,ikan ini memperlihatkan kesombongan dan keangkuhan kerana tahu tubuhnya indah,langkahnya lemah gemalai dan memancing mata..nakal mata melihatnya dimanapun dia bergaya..jadi,pasti harganya mahal kalau ingin memilikinya..INI PERAGAWATI ATAU CELEBRITI..

Ikan Salmon

Bentuknya ok,indah..dagingnya pink muda dan enak dimakan.Tapi sayang harganya mahal..Sesuai,ada nilai ada kualiti..INI WANITA BERKERJAYA..tapi yang menyedihkan ikan salmon betina akan mati selepas kali pertama bertelur,maknanya hayatnya pendek..


Ikan Mas Koki

Ini jenis ikan lumayan mahal,indah bentuknya,warnanya dan lenggang lenggoknya..sayangnya hanya boleh dilihat,dikagumi,tak boleh dimakan kerana termasuk dalam kategori ikan hiasan..INI ISTERI ORANG..

Ikan Bandaraya

Ikan jenis ni murah tapi sangat berguna dan selalu menempel di kaca akuarium..Kalau dah menempel,susah sangat nak lepaskannya..macam gam..INI AWEK ALIM..

Ikan Bilis

Bentuk dan rasanya gitu2 ajer..Selalu sedap dimakan kalau tiada sayur atau lauk lain..
INI ISTERI SENDIRI
..

post ni untuk main2 jer ok..gurauan hari sabtu..wakaka..

2 comments:

puteraduyong said...

ikan ye...kalaulah mereka ikan...kan ku goreng dan kuratah... :)

Bui Idzra Ryn said...

hehe..masak lomak cili api pon sodap..wakaka