Saturday, May 21, 2011

Blog Aku Dah Ada Header


salam semua
selamat hari sabtu..hehe..
ari ni aku dengan sukacitanya..ceh..
dan secara rasminya memperkenalkan korang
dengan "header" aku yang baru..

jgn pulak terkejut tengok gambar kaki ea..
hehe..sebab aku letak gambar kaki kerana fav quote
adalah berkaitan dengan perjalanan hidup 

"DON'T CARE WHAT PEOPLE SAY,
JUST FOLLOW OUR OWN WAY"

walaupun kaki ku tak secantik kaki korang..(huhu)
tapi aku sangat bersyukur mempunyai sepasang kaki
yang membolehkan aku berjalan dan melakukan
macam2 aktiviti sepanjang hidup aku ini..

dan dengan kakiku ini juga,aku melangkah mengharungi hidup
yang penuh ranjau dan duri..cehh,ayat skima..
jadi bersyukurlah kerana korang semua mempunyai
sepasang kaki..hehe

kata-kata pujangga :
TIDAK DINAMAKAN HIDUP..JIKA TIDAK ADA KEKUSUTAN,
TIDAK DINAMAKAN KEMATANGAN..JIKA TIDAK ADA KEKALUTAN

2 comments:

harrazdani said...

orang yang bising dia tidak mempunyai kasut akan diam selepas melihat mereka yang tidak mempunyai kaki....sesungguhnya rahmat allah itu maha luas....nice header. apa yang penting motif di sebalik header tersebut.

Bui Idzra Ryn said...

yup,betul tu..hanya kita jer yang tau apa yg kita nak buat kan..