Thursday, May 19, 2011

Manchester United Juara EPL

We're the Champion!!!
Aksi seorang bintang

 Manchester United Skuad Terhebat EPL

Walaupun entry ni ketinggalan ketapi,aku tak kisah..aku nak buat jugak..wakaka..
Aku nak bagitau korang bahawa yg aku nih peminat team Manchester United..dulu aku tak tau menahu pasal bola ni..sapa David Beckham pun aku x kenal..tapi sejak aku kawen dengan hubby aku,barulah aku tahu sikit2 pasal bola..hubby aku ni memang peminat no.1 MU,sejak dari zaman Eric Cantona lagi dia dh ‘jatuh cinta’ dengan team MU..aku pada mulanya minat biasa2 saja,tapi sekarang aku minat betul2..tapi taklah sampai FANATIK macam hubby aku..hehe..jadi bila MU menang piala EPL,aku pun tumpang rasa gembira jugaklah..bertambah2 bangga bila MU dapat memintas musuh tradisinya Liverpool dari segi rekod kejuaraan..19 kali tu..hebat tahap gaban dah nih..

walaupun aku dah tua,tapi aku hebat tau..
Pemain MU pojaan hatiku Ryan Giggs..aku minat dia sebab sama tarikh lahir dengan aku..29 November..wakaka..


p/s : dan semoga MU menang jugak pada final 
Liga Juara-Juara Eropah 
menentang Barcelona di Wembley,
28 Mei 2011 ini..

No comments: