Monday, May 16, 2011

Aku Dah Removekan Lagu Dari Blog

 *pic from Google

salam semua..dah makan..?dah mandi..?hehe..k,straight to the point ea..bagi sesaper yang pernah memblogwalking blog aku,mesti korang ader dengar lagu mendayu2 kan..sakit telinga tak..?wakaka..ok,sekarang aku dah remove lagu tu dari blog aku..(tu pun lepas dpt kesedaran baca blog seseorang pasal perlu ke tidak letak lagu dalam blog nih..)dan kebanyakan komen pembaca memang hampir semua tak suka blog yang ada lagu2 ni..oleh itu,lepas aku fikir masak2,aku ambik keputusan remove jer lah lagu tu..aku percaya dan yakin ader yang suka BW (blog walking),tapi x suker dengar lagu2 dr blog ni kan..buat sakit telinga jer..aku pun sama sebenarnya,kalau BW aku tak suka blog2 yang ader lagu ni..aku mutekan speaker terus..jadi,lepas ni bolehlah korang BW kat blog aku dengan aman dan damai yer..lepas ni makin rajin2 lah datang sini..

2 comments:

Ummu Athirah said...

sama dgn sy.
baru je remove,
bkn org lain tak suka
tp sy sendiri rasa bingit.
hehe :)

Unknown said...

ye lah kan..baek remove jerlah..
mana tau dh remove lagu org rajin pulak dtg blog kita kan..wakaka..