Tuesday, May 24, 2011

Doa Pemanis Muka



doa ini mujarab,sebaik-baiknya 
dibaca pada pagi Jumaat,sebelum keluar rumah..
tak payah berhabis duit buat facial atau suntik botox..
tengok ajer orang2 lama dan seniwati2 veteran 
yang sentiasa kelihatan manis
khabarnya dia orang pun mengamalkan doa ini
rajin2 menghafal dan baca setiap kali pakai bedak 
sebelum keluar rumah ea..hehe

ok semua..untuk lebih afdal lagi,
doa ini dibaca 3x sehari semasa memakai bedak atau minyak rambut
(bermaksud orang lelaki pun boleh amalkan nih..)
tarik nafas dalam2 dan hembus,
lepas tu baca kuat2 bagi orang dengar..

selamat mencuba..amalkanlah..tak rugi punyer..hehe

V
V
V
V
V
"minyak si tuang-tuang,ku tuang dalam kuali..mukaku macam beruang,semua orang gerenti lari"kuang..kuang..kuang..
hehehe..semoga bertambah manis..hahahaha
ampun semua,aku pun terkena beb..


jangan marah yer..hehe..

8 comments:

qellissa said...

cis del sungguh..terkena eden..mati2 td da ready nak baca ayat tu..manalah tau boleh manis muka kan..hahaha

Bui Idzra Ryn said...

hahaha..kita pun terkena beb..sabo ajer le..hehehe..nak maniskan muka,banyakkan senyuman kot..

ASaDa RyutaRo said...

keh keh keh.. senyum selalu (^^,)

Bui Idzra Ryn said...

ha tu petua dr Asada..senyum selalu kalau nak maniskan muka..tengok dier,sweet jer kan..hahaha..

[sutera kasih] said...

senyum awet muda !! :)

Bui Idzra Ryn said...

yup,sgt2 betol..hehe

Potia Delarossa said...

senyum sokmo...

Bui Idzra Ryn said...

potia..awak x perlu amalkan doa ni kot..sebab muka awak mmg dh 'sweet' sgt..jeles akak..hehe