Thursday, February 28, 2013

Hilang + Demam

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


...alkisah pada suatu pagi yang hening...


watak : Kak Bedah (jiran bui)
          : Bui (dahku letew)


Kak Bedah : ko g mana 3 hari menghilang
Bui : tak g mana..ada kat rumah jer


Kak Bedah : aiee, ingatkan ko g bercuti
Bui : bercuti?takderlah Kak Bedah..kenapa Kak Bedah tanya ni


Kak Bedah : aku heran la..
Bui : heran pulak dah Kak Bedah ni..
apa yang Kak Bedah herankan?cuba story dekat bui


Kak Bedah : aku heran sebab apa ko tak update blog..
aku ni suka baca blog kau taww,sehari ko tak update,aku dah rasa angau..
tidur tak lena,makan tak kenyang..tapi kalau mandi memang basah lah..
Bui : aie,macam mana Kak Bedah taww bui ada blog ni? 
(sambil2 buat muka terharu)..


Kak Bedah : aku tau dari FB ko ler..ko kan selalu 'ping' kan entry terbaru ko kat FB..dari situ la aku tau..aku selalu skodeng blog ko..kiranya aku ni macam silent reader ko
Bui : owwwwww..ok,lah Kak Bedah nanti bui update yer..
yang tak update 2,3 hari tu sebab bui takder mood la Kak Bedah 
sebab bui frust tak dapat bertentang mata dengan eron ajis..
sampai demam2 bui..hari ni baru la sihat sikit..alhamdulillah..


Kak Bedah : kes patah hati la ni..hahahaha
Bui : #$%^YHEI&&&***..hehehe




dengan itu..
terjawab sudah 2 persoalan melalui dialog2 kat atas..
sekian, harap maklum..^_^..



Take Care..♥

16 comments:

Anum said...

salam sis
abg eron ek

NM03 said...

kelas kau bui!

Mia Kassim said...

Ooo patutlah blog sunyi jek 2 3 hari ni...demam x dpt jumpa aa....sian hehe

Miss N™ said...

wahhh...kak Bui ada peminat... :)

Dulu nur rajinlah ping entry kat fb..tp skrang tak dah..sebab malu jiran2 baca..hahahah

NoEn said...

owh kuciwa xdapat jumpa abg eron ye

Unknown said...

amboiii peminat blog sebelah umah je ke..haha... so skng dah sembuh lom ni kak??

Suria Amanda said...

HA..CER CITER..X KAN JUMPA ABG ERON TERUS DEMAM KOT...

Anonymous said...

ha ha ha lucu ler pulak bui !

lelamaisara said...

hehehe...jiran baca blog tu....jiran saya tak plak bace blog saya..hehehehe

emarieys said...

hahaha...demam frust ke kak bui..

ajumohit said...

alahai bui siannya, patut demam2 pon pegi sebab jumpe abg eron nnti terus sihat hehehhehe

haryati said...

alamak ada peminat setia pulak ye...kikiki...

RIZZNA said...

kak bedahnsilent reader yeppp....ok lah, skodeng2 positive, at least jiran ambil berat juga. buan stakatbtak nmpk, tk update blog pown jiran dahnrisau, sakit ke apa bui ni......hehehe

kem salammkak bedah. suruhmkakmbedah baca blog CiM jugak o_O

Nur farahiza said...

wahhh kak bui , ade silents reader , harapnye lepas nie bertambah taw ,

Nik said...

samapi demam2 tak dapat jumpa abg aaron yea

amboi best ada silent readers

Cikrosecute said...

Gelihati dengan kak bedah...hihihi tak sangka jiran selalu baca ya bui..