Monday, December 31, 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2013 / BE Terakhir 2012

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

Selamat Tahun Baru 2013 buat semua pembaca blog bui..dan selamat tinggal 2012..confem banyak kenangan pahit,manis,masam telah berlaku dalam kehidupan korang dalam tahun 2012 kan..bui pun begitu..tapi biarlah bui simpan semua peristiwa itu menjadi kenangan yang terindah..cehhhh


seperti biasa,jika tahun baru,sure lah kita2 ni sibuk nak berazam kan?bui pun tak terlepas berazam..korang nak tahu apa azam bui untuk tahun baru ni tak?banyak azam yang telah bui rancangkan tapi yang bui senaraikan kat bawah ni adalah yang paling penting dalam carta kedudukan azam 2013..^_^


azam tahun baru bui antaranya :-


a) nak turunkan berat badan 
(sekarang 58kg,bui nak turunkan jadi 50kg,kalau x boleh jugak 55kg pun boleh..)


dan


b) nak lebih berjimat cermat dengan tidak membeli barang yang tak perlu 
(godaan paling susah ni,lagi2 part baju,beg dan kasut baru..)


♥♥♥♥♥♥


dan syukur alhamdulillah sebelum tahun 2012 melabuhkan tirainya blog kesayangan bui ni telah mendapat seketul lagi BE dari Nuffnang..semoga BE yang terakhir ni lama sikit bertahan..hehe


BE yang bertarikh 29 Dec 2012 tu adalah BE terbaru..
♥lerp..♥lerp kat NUFFNANG..

NOTA BUI :
2 Jan ni hari pertama persekolahan kat sini dan hari tu jugak genaplah umur anak bujang bui 7 tahun


Take Care..♥..

23 comments:

SURIA AMANDA said...

Happy New Year Bui...semoga azam turunkan berat badan tu jadi kenyataan eh...

trah zain said...

pst... azam taun baru nak turunkan berat badan jgk,,hekhek

Mrs Velentine said...

tahniah..semoga azam tercapai

Che Rosliza Che Mat said...

selamat tahun baru bui..

aTieYusof Family said...

Happy New Year Kak Bui..
Tahniah.byk juga BE dr Nuffnang kan..:)

HeNRieTTa JoSe said...

selamat tahun baru bui...tahniah atas BE terbaru...dah nak masuk skulah anak bujang bui...

baby lydia said...

happy new year to 2 kak bui..

Haryati Faizal said...

selamat Tahun Baru jugak tuk bui... dan tahniah tuk BE baru tu, semoga tahun depan apa yg direncanakan akan tercapai...amin...

Ema Blog said...

selamat tahun baru bui

Fifi Nadhrah said...

2 2 azam sis bui azam fifi.. tapi azam fifi lebih kepade berjimat cermat.. hihi.. terlebih boros la sis.. kalau nak kurus tu da lame da azam.. tapi tak pernah berjaye.. kot bile berjimat boleh berjaye.. (avoid fast food la untuk fifi)

Ibu Lala said...

Moga cita cita tercapai

are_lin@yu said...

esok dah tahun baru..hehe..thniah kak

CikZaniff said...

slmt melangkah ke tahun baru
hope azam bui tercapai..:)

wantie said...

selamat tahun baru untuk kamu juga.

diana said...

semoga cepat kurus,..heheh

cci said...

moga tercapai nanti..

Aju Mohit said...

selamat tahun baru bui, dah sekolah si abg ye, maknya mesti excited, itulah perasaan ibu bapa bagi anak yg mula bersekolah ;)

Misz Mieza said...

Selamat tahun baru Bui! Azam MM lak nak tambahkan berat badan.. Rasanya dah berkurun dah kot azam ni. Tak pernah tercapai.. Susah sungguh nak tambah berat badan nih.. Huhu~~

Nieyxzha Hassan said...

selamat tahun baru kak bui... murah rezeki kak bui ^^

Fifi Nadhrah said...

fifi datang ni sis bui..

Kesuma Angsana said...

happy new year ye

Mieya Atiera said...

Tahniah.

shidaR said...

HNY kak bui..wahhh BE byk nyerr..hehee