Monday, December 24, 2012

Pemenang Miss Universe 2012

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

petang semalam tertengok Miss Universe 2012 kat chanel 722..peserta semua cantik2 belaka..memang x terkata cantiknya..body pun mantap2..hehe


pemenangnya pulak adalah Olivia Culpo dari USA..memang cantik dia ni,umo pun muda lagi,baru 20 tahun..


jom layan gambar pulak..


top 5..bui suka tengok evening gown dari Miss Venezuela..gojessss







kalau nak layan gambar2 yang lebih banyak lagi KLIK SINI..siap ada gambar pakai bikini lagi..wahhhh,laju jer tangan tu klik kan..hahaha..jangan sampai juling biji mata,sudah..^_^


kalau nak baca lebih detail lagi pasal Miss Universe 2012 korang KLIK SINI


nota bui : alhamdulillah,problem 'stress' setel..hehe


Take Care..♥..

13 comments:

Anum said...

cantiknya

Deqla manjew said...

wow.. so beautiful! natural jek muka dia kan..

are_lin@yu said...

subhanallah cantik cptaan Allah kan..

Che Rosliza Che Mat said...

memang cantik hihihi

eintan nurfuzie said...

mmg cantik.. cam selena gomez pun de... tp kurnian allah kan..

aTieYusof Family said...

Cantik nya dia... mmg layak menang pun...:)

abah khalisha said...

Tahniah..mmg cantik pun

maszmadi said...

hurm..... dah lama x layan miss universe sejak abis sekolah... maklum terasa diri dah kertu walau hakikatnya tidak... haha

::NureeN:: said...

cantik2 belaka... bdn drg jgn dikata la mmg slim abess...

Misz Fazie said...

wahh cantiknya beliau :D

Azhafizah Md Nor said...

memang cantik.^__^

CikZaniff said...

tgk jgk msa nk last tuh...cantik xhengat kann

nik ros said...

lagi suka peserta yg dari philipina.
lagi2 bila dia jwb soalan dari juri.hehe
usa ni pun cantik gak