Thursday, December 13, 2012

Nadiya Nissa Dan Aisya Sofea

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


Nadiya Nissa ( Ain Hawani ) bersama penulis novel ADAM DAN HAWA,Aisya Sofea
ayu kan wajah NN..pandai kak Aisya pilih orang untuk melakonkan watak Ain Hawani..^_^

tak lama lagi dah nak habis drama ni..bui tak pernah miss satu pun episod,kalau miss pun PVR kan ada..dah siap2 rekod full siri..memang terbaik lah Astro PVR tu kan..berbaloi2..


nota bui : sekarang tengah layan So You Think You Can Dance..best!!


Take Care..♥..

24 comments:

Anum said...

comel kan nampak sopan je

Kniedaz said...

saya kadang tengok kadang tak..hehe

Norain Ujang said...

betullah... kalao dah abis citer tu, mesti rindu kat am ngan ain...

Cik Sumie said...

saya xprnah tgk pun cter adam n hawa ni...maklumla xde astro...nak tgk on9 malas..haha

CikZaniff said...

sma la kita..xpenah miss lagi pon..hihi

Mimie said...

sy xde astro HD....sy download je kak

baby lydia said...

dya suke tgk Am dlm cete tue..hencem.. :)

yana aina said...

anak buah yana 6bulan pon lyn... tp dia lyn lagu adam hawa nie. time start ngn last. hehehh

Mrs Velentine said...

NN mmg sweet

Cikgu Ma said...

x penah tgk kak...hihi

Amanda Suria said...

haah kan..pesal x gunakan PVR jer...aduiiii...dah banyak terlepas episode...

aTieYusof Family said...

Cantik & ayu...:)

sHi Ma said...

Kerana Adam & Hawa, saya langgan Mustika ;-)

Haryati Faizal said...

ter missed gak tengok...
tp dah baca novel dia mang besh... semua novel dia adalah besh...

zila manaf said...

wuuu tgok gak tp tadelah eksaited mane hee

are_lin@yu said...

hehe nsb sempat tgk latest pnya episod aritu..best!

Nur farahiza said...

kak bui nn nie mmg lawa , fara pun tak miss lagi adam hawa nie , hehhehehe

Si Matatajam said...

Sweetnya Nadiya...

Lyaa Suriany said...

muka dia mcm perempuan melayu asli.
ke perasaan kite je yg mcm tu.hehe

Azhafizah Md Nor said...

pelakon dan penulis bertemu..wawwawa..cool!

Noraziha said...

tak tengok pun citer ni.. tp nadiya tu cantik tul kat gambar nih

NoEn said...

tgh gile citer ni jugak..tp tgk online..kat rumah xde HD :(

shidaR said...

cantik ain hihihi eh ain plak ngeee :D

Che Rosliza Che Mat said...

cr pun tak pernah miss