Wednesday, April 11, 2012

Wordless Wednesday # 23

 ✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

dekat Kuching sekarang gelap jer sebab awan jahat (awan gelap) tengah bermaharajalela dekat atas langit sana..bermakna kejap lagi hujan lah tu

entry hari ni agak lambat,almaklum bila cuti puan blog akan bangun lewat..hehehe..hubby pun sama,cuma anak2 jer bangun awal..anak2 bila bangun,bukak tv terus cari chanel 615..tengok kartun lah

sebab di luar gelap,bui nak bagi korang tengok sesuatu yang cerah..jom layan si comel ini


comel tak..tapi kucing ni bukanlah bui yang punya tapi ahmad albab yang punya..eh..?hehehe..sebenarnya kucing ni adik bui yang beli..dia kan pencinta kucing..

wajah si pencinta kucing

nak tau nama nya tak..?adik bui bagi nama CHIKARO..panggilan manja CHIKA..tapi bui suka panggil kucing ni MIETTE..

dah macam bukan ww dah..ngeeeeeeeeee

16 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

comelnya chika.gomol best ni..how much adik kak bui beli ni?baka pe?berapa bulan?eh eh banyak tanye lak kan..hihi

Cik Kay Jue said...

best ni kalau dapat pegang kucing tu.. berbulu.. hehe..

Hanif said...

Salam kenal !!

Masz Sidek said...

kiut kali jak kak.... dah bulunya panjang2...

Cik Rose Cute said...

Comel kucing tue...Anak cik rose kalau bangun bukak chanel 615 jugak hihihi

faridah nazurah said...

alololo comelnya.. nak culik dia ni boleh :P

shida'R said...

chika?? aduihhh..nama kawan shida heheee..

AmirFX said...

Hahaaa.. Chikaro.. Lucu da jak namanya..

IntaNBerliaN said...

ololooo nm kucing tu pun bkn main comel lg..hihii

Masya said...

gebunyaaa... bulu pun kembang....

MamaEma said...

nama kucing bukan main lagi yer...

[sutera kasih] said...

wahh kiut juak meow2 ya kak bui hehe

wan nurul hezrina said...

cumilnya.bulu kembang=)

Nazayiena said...

Tuk pusak yg Bui ckp ari ya,berapa adik bui beli?cantik.

Bui Junaidi said...

MMG COMEL ZA
DIA BELI 650
BAKA PERSIAN
BARU 2 BULAN UMO DIA

Bui Junaidi said...

NYA BELI 650
HIGH MAINTENANCE PUSAK TOK EH
MUN KMK X KMK BETAH NAK MELI
BGS BELI BENDA LAIN..HEHEHE