Thursday, April 19, 2012

Taklimat Tak Jadi / Projek

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

saja letak..buat penyeri entry..*_*

mintak maaf semalam bui memang tak dapat balas jejak korang langsung..bukak blog,hanya sempat approve komen jer

pagi bizi dengan budak2 khas..petang pulak ada join taklimat pertandingan bowling..tapi yang malangnya,taklimat semalam tu tak jadi pulak

malah bui tak tahu menahu pun pasal taklimat tu kena pospon rupanya..patutlah masa bui datang tu takder sesiapa pun dekat situ

rasa nak marah jugak sebab dia orang tak maklumkan dengan sekolah kami..bila bui telefon,dia orang cakap ada hantar surat..bila bui tanya bila surat tu dihantar,dia orang jawab apa..SEMALAM..

makk aiiii,patutlah pihak sekolah tak tau apa2..#$%%%!@@ betul..hahaha..geram pun sempat nak ketawa bui ni kan...eiiiiiii

dengan hati yang geram merenyam,bui terus balik rumah..singgah kedai sekejap cuci 'ferrari' bui yang dah comot momot...sempatkan..bukan apa sebab dah kotor sangat

balik dari cuci kereta,terus pergi rumah adik..ehem2..kita orang ada buat projek lagi...nanti bui ceritakan projek apa yer..yang pasti projek yang menarik dan dibuat last minit..*_*

balik dari rumah adik tu,terus tidur sebab jam dah pukul 11.30 malam..huhu..

jap lagi bui balas jejak korang semua ok..

19 comments:

are_lin@yu said...

bzy bebenor akak..hehe..akak cikgu ka?
cpat2 update pasal projek..hehe

Masz Sidek said...

hehehe.. panas hati cancel last minit...

[sutera kasih] said...

sabar kak bui..sabar huhu

Che rosliza Che mat said...

kenapa tak email...lagi cepat...nie kes menyusahkan orang...

pena rozie said...

bz sangat nampak...

Azhafizah[フィザ] said...

bunyi macam projek besar je tu..projek bakery ke kak bui..

nadia said...

salam,nk tanyk ktk ppm ka?kat sekolah khas kt cney?kmk keja kt bahagian pendidikan khas,kpm..kt putrajaya..so,tauk juak la ttg ppm pndidikan khas tok..hehehe..

-nad-

Kakzakie said...

Dia ingat postmen tu kerja malam kot. Courier serivce pun tak ada kerja malam tau... kena ujilah tu...

MamaEma said...

hari ini nak buat taklimat..semalam baru bagi surat postpone..benda last minit memang sahlah menyusahkan..

syiela said...

surprise ni.. projek hapa lak korang berdua buat ni...

Nazayiena said...

Sabar ajelah Bui,kenak sidak org ya sik kal ajak madah.....

IntaNBerliaN said...

laaa blh plak camtu... nape xinform ek.. kt yg lain inform plak.. emmm terlupa la tu kot...

IFA Athirah said...

projek ape la tu yek?

LIA AZMAN said...

lama xjenguk sini, jenguk2 lain pulakk rupa dari y last jenguk aritu. hehe.

AmirFX said...

Dah berubah banner kat atas nun.. Bok pasan.. Kedak iklan untuk minggu setiausaha jak.. haha..

fieda said...

kena byk sabar ni bui..

Cik Kay Jue said...

memang geramkan kak bui kalau tak de orang bagi tau fsal cancel2 ni.. huhu...

Adylia Qarissa said...

salam singgah di pagi jumaat :)

Aishah Jahirah said...

ler...last minit cancel nape xcol je,surat ttp surat la..huhuu