Tuesday, June 11, 2013

Gambar Kristine Hermosa Bersama Suami Dan Anak-Anak

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


gara2 drama Pangako Sayo, terus terminat dengan Kristine Hermosa yang superb cantik ni..kalau masa berlakon drama Pangako Sayo dia masih macam budak2 remaja yang comel dan cantik (eh,bukan 2 perkara yang berbeza ker..) tapi sekarang perghhh...KH dah membesar (wah,membesar..hihi) sebagai seorang wanita yang sangat jelita..bertuah..bertuah..^_^..dah lah dapat somi yang tampan..untung la..



aduh..sangat padankan..macam pinang dibelah dua..ewahhh 



dalam gambar ni muka KH macam Emma Maembong kan



meremang bulu roma tengok gambar keluarga yang sangat 'perfect' ni..amboiiiii..hihihi


cukup lah 3 gambar ni jer yer,kalau korang nak tengok banyak lagi gambar dia follow la Kristine Hermosa di Instagram..hehe..cari jer @khsotto


Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This

18 comments:

heirizalieyana said...

comel ank diorang

Kniedaz said...

memang sepadan ^_^

nuyui a.k.a miss YUI said...

sama padan =)

Nurzakiah Hanum said...

sweetnya couple nie

HeNRieTTa JoSe said...

mmg perfect kan...comei sgt anak anak dia...mak ayah pown mmg dah segak tampan...

:: Mrs.Eady :: said...

cantikkkk :)

Isabel Diaz said...

Kacak mukanya.. Gambar pertama ya adalah kedak gambar Emma Maembong.. Hihi..

Deqla Manjew said...

wahhh suka dia ni..sgt cantik.. skng anak dah 2 pun menten cantik lagi..haah la, pic tu nmpk mcm emma maembong.. ;)

Mia Kassim said...

aku pun minat peminat pangako sa yo...

Ayu Nurhaslina said...

Cantiknyaaaa. Suka kat dia ni dulu.. tengok cite Sana'y Wala Nang Wakas :D Tertanya2 gak family dia camne.. :')

Ema Johari said...

saya pun suka tgk pangako sa yo....best... wah anak dah dua dia...

Kathy Tuah said...

laki nya ensem! ya jak ditangga tek..haha..

diana said...

lama la tak tengok dia..dah beranak pinak rupAnya.

Iha Zaliza said...

a'ah mmg nampak mcm emma maembong dan memang nampak 'perfect' :)

Cik Nur™ said...

dah dua anak dah dia..tapi dia tetap cantikkan.. :)

Azhafizah Md Nor said...

natual beauty.anak anak pun comel :)

Aishah Jahirah said...

pengako sayo...mcm penah terbabit suka drama ni dulu..

NoEn said...

memang bagai pinang dibelah 2...