Tuesday, April 30, 2013

Gediknya Dia..

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


anak bui yang perempuan ni memang suka bergambar..kalau kita nak ambik gambar dia kan,mesti berposing sakan..mcm2 posing ada..memang gedik..hahaha..


kalau tak percaya korang layanlah gambar2 Athirah ni..banyak lagi sebenarnya aksi2 gedik dia tapi takut korang muntah hijau pulak nanti,so cukuplah sekiranya bui letak beberapa keping ni jer..:)



aksi muncungkan molot


hantu barbie + hantu pink


see,kasut pun pink


jam pink


perasan comel letew


masa ni 'pagar depan' masih roboh..hahaha


habis cermin mata hubby bui pakai bergaya


with bestfriend..


pis yo!!

fuhhh..kalau sampai besar macam ni susahlah bui..hahaha..


p/s: pasal nak tukar nama blog tu bui belum buat keputusan lagi nak tukar nama apa,tapi undian lebih berpihak kepada yang no.1 dengan no.2..besoklah bui tengok macam mana..:)


11 comments:

Mimie Najib said...

anak kak bui comel.. =)

gedik la ni xpe..jgn sampai besar.. jenuh la mama dia nanti..hehe

Mia Kassim said...

gedik menurun dari mana ? hahaha

Haryati Faizal said...

anak2 bui 2 girl 1 boy ke?

Mimi Azirah said...

Memg fanatik pink la nih

kasihredha said...

Comel anakanda akak ni

SURIA AMANDA said...

Biasa la..my princess pun taksub pink

Aju Mohit said...

pandai dia bergaya ye ni mesti ikut mama dia ni hehehe

Mieya Atiera said...

comelnyaaa..

Cik Nur™ said...

comel ank akak..pandai dia posing.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel sgt aksinya..

Che Rosliza Che Mat said...

comelnya....anak perempuan pasti minat pink atau barbie