Thursday, April 25, 2013

Rumah Baru Saya

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


mula2 mintak maaf yer
sebab entry ni entry berangan2 kak jenin..haha
takut ada yang percaya pulak nanti
tapi memang benar bui akan berpindah ke rumah baru
tapi bukan rumah yang ni
rumah yang ni hanya dalam impian serta angan2 semata




indah bumi Allah kan..subhanallah..
oh,ya gambar kat atas ni adalah dekat Flam Valley,Norway
mula la pasang angan2 nak ke situ..ngeeeeeeee


Take Care..♥

14 comments:

Budak Kampung said...

cewah ingt betoi2 tadi nsb baik xtertipu

Haruno Hana 하나 said...

subhanallah! lawa sangat Kak Bui! Hana mmg suka English cottage house yg dibina kat area bukit, gunung hijau camtu.. tenang aje rasa :)

Aju Mohit said...

mm pindah rumah ye, nnti amik gmbr ye bui

Mieya Atiera said...

Indahnya pemandangan. Cuba bayangkan kalau disini lah rumah kita...

Mimie Najib said...

rumah angan kak bui cntik.. terkagum sy jap...hehe

Cik Nur™ said...

cantiknyaaaa...!

hana hadi said...

hana ingat cameron tadi.huhu jauh bebenor Norway tu.xpa2 berangan ja.. harap dapat mimpi rumah kat sana.

hana pun berangan2 nak ada rumah kat cameron.hehe suasana sayup2 gitu. macam dalam gambr tu juga.

heirizalieyana said...

kalau rumah mcm pic tue, , best kn kak bui, , dipenuhi dgn khijauan alam,,,sejuk mata menandang..hehe

Shida Radzuan said...

indah ciptaannya :)

Haryati Faizal said...

alhamdulillah...syukur...smpi jugak hajat bui ye..

pink.plate.liyana said...

ahhhhh..for real?..cantiknya..nt nak ikut jgk pg..hihihi

Azhafizah Md Nor said...

memang best kalau dapat rumah kat sini kan kak bui..nyaman je kan..btw,selamat berpindah :)

Che Rosliza Che Mat said...

suasana nyamanlah...tgk gambar pun cantik...kalau duk sana pasti best...malam pasti sejuk...

cenderamata dari hati said...

hiasi rumah baru anda dengan lampu hiasan comel...
layari http://cenderamatadarihati.blogspot.com