Friday, October 12, 2012

Satu Dosa,Satu Titik Hitam Dalam Hati

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


salam jumaat semua..hari ni takder entry panjang2 yer..bui cuma nak share kan satu gambar yang simpel ni tapi mempunyai maksud yang mendalam buat kita semua..renung2kan dan selamat beramal..^_^






bui nak ucapkan TERIMA KASIH jugak pada yang telah sudi join segmen bui..tak sangka banyak jugak yang nak jadi geng bui..serius terharu..^_^


17 comments:

CikNana said...

ya Allah,..saya rs cm bnyak dosa..

Mrs Velentine said...

alamak..takutnya

Che Rosliza Che mat said...

nice info bui...semoga hati kita sentiasa bersih dari noda hitam...

Kakcik Nur said...

Semoga masih ada ruang yang suci di hati kita. :)

Aishah Jahirah said...

nauzubillah...minta dijauhkan jd mcm tu....

┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ said...

itu lah yg kita risaukan :'( yang penting jaga solat 5waktu insyaAllah boleh bersihkan hati kita dan terhindar dr berbuat dosa. kerana solat itu sentiasa mengawal kita dr berbuat jahat. :)

Aju Mohit said...

nauuzubillah moga dijauhkan dari keadaan sebegini. Moga kita sentiasa diberi hidayah seterusnya

maszmadi said...

kalau lah titik hitam tu nampak depan mata, agak2 orang nak buat dosa x yerk.....?

IntaNBerliaN said...

Takut pulak tgk hati yg dah hitam camtu.. moga kita sama2lah jauhi kejatan or keburukan tp byk lakukan kebaikan...

are_lin@yu said...

harap hati kita masih dipelihara ;-)

p/s:akak klu pos ke srwk rsanya rm17.mybe mhl rm1 dr semenanjung..include postage mask tu harganya ;-)

Azhafizah Md Nor said...

memperbaiki diri moga jadi lebih baik dan lebih baik supaya hati tak menjadi hitam..

shidaR said...

huhuhu takutnyer ^_^

sha my heart said...

hati yg hitam.. Xnak

syiela said...

Itu yang paling di risaukan... nanti hati kita jadi hitam

fandyzblog said...

tak sempat nak join lagi.. tapi dah jadi geng bui la nih.. :)

fieda said...

mintak jauh..

Arina Shamsul said...

nauzubillahiminzalik