Tuesday, March 5, 2013

Plan Ke Sabah Terpaksa Dibatalkan

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


beria2 bui buat plan ke Sabah pada hujung bulan 3 ni
tapi rasanya memang terpaksa la dibatalkan
sebab krisis di Lahad Datu tengah 'hot' sekarang
walaupun Kota Kinabalu jauh dari Lahad Datu
tapi tetap jugak rasa risau..




bui dah booking hotel taww,cuma tunggu masa jer nak beli tiket 'belon'
nasib baik belum beli,kalau dah beli memang terpaksa jugak terbang
peta nak ke Kota Kinabalu pun dah beli
tapi bila adik bui yang kerja askar tu cakap jangan pergi dulu
terus kami cancelkan plan


belom ada rezeki nak ke Sabah..huhuhu..frust sangat
mayb tukar plan ke tempat lain jer la :(
apa2 pun sama2 kita doakan keselamatan mereka..
semoga isu ni jugak cepat2 la selesai
amin,ya rabbal alamin..#prayforSabah


malam tadi meleleh air mata bui bila tengok wajah keluarga mangsa yang
mengalirkan airmata menangisi pemergian orang tersayang..sobs..sobs..



Take Care..♥

25 comments:

sHi Ma said...

Pray for sabah...
Shima pun nangis masa tgk pewira negara dibawa pulang... Perjuagan hingga ke titis akhir...

Betul tu kak bui, buat masa ni lupakan hasrat untuk ke sabah, moga semua akan kembali seperti dulu... Pray for Malaysia...

Ibu Lala said...

Better jgn pegi dulu la. takut.

Nurzakiah Hanum said...

salam
singgah sini

Kakcik Nur said...

Bila ada rezeki untuk pergi nanti, akan sampai juga Bui ke sana. InsyaAllah. :)

dayana yana said...

sabar...
keselamatan diutamakan.

dayana yana said...

sabar...
keselamatan diutamakan.

Ema Blog said...

eloklah tak pergi...kita yang merancang ..Allah yang menentukan..

Amanda Suria said...

sapa yang x rasasedih tu memang xde hati dan perasaan la kan..siap boleh ckp2 belakang lagi...apa la nak jadi...

Mia Kassim said...

Belum rezeki nak ke Sabah jumpa saya agaknya tu...hehe
Kami di sini masih bimbang takut ada penceroboh yng menyelinap tp tetap percaya dengan pasukan keselamatan kita...

CikZaniff said...

sayu je tengok..huhu..

Liza Ahmad said...

salam ukhuwah dari saya.. ^_^ comel blognya..suke..suke..

Kesuma Angsana said...

moga semuanyer selesai dengan segere & selamat kan !

Zana Adieyza said...

mmg better jangan ke sana dulu.. tggu keadaan reda dulu.. insyaAllah nnti akan dpt pergi jugak.. sabar cikit yer dear..

NoEn said...

belum rezeki ke sana la kak..bila keadaan dh pulih, boleh le ke sana

Aju Mohit said...

takpe bui, baik tangguhkan dulu, keselamatan diri lebih penting, mmg sedih tgk keluarga yg terlibat, mg Allah pelihara semua rakyat di sana

hana hadi said...

ke sarawak je lah.hehe

posting untuk guru ke sabah dan sarawak tetap berjalan. bulan 3 ni kena bertolak. tapi hana xdapat sabah sarawak

Che Rosliza Che Mat said...

Nanti dah pulih bolehlah ke sana....sekrg tk payah pergi bahaya....

Che Rosliza Che Mat said...

Nanti dah pulih bolehlah ke sana....sekrg tk payah pergi bahaya....

Cik Nur™ said...

sama2 kita doakan sabah kembali aman..pulih seperti sedia kala...

deno said...

sama2 kita doakan....

nuyui a.k.a miss YUI said...

tunggu bnda ni settle bru p ya kak..

Haryati Faizal said...

itu yg sebaiknya buat masa sekarang ni bui...

Shida Radzuan said...

bahaya kak pergi skg ..

Nieyxzha Hassan said...

TUNGGU KEADAAN REDA DULU :)

Mrs Velentine said...

mmg bagus ditangguhkan kak..mmg kami pun takut 2ni