Monday, March 18, 2013

Follower Bertuah Yang Ke 1700

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


hari ni x tau nak update apa
walaupun banyak cerita sebenarnya
tapi takder mood nak bercerita
apalah bui ni kan..hahaha





tapi hari ni terasa nak promote follower la
nak promote follower yang ke 1700
bila nak jadi 2000 ni..huhuhu
padan muka sebab lately ni malas betul nak blogwalking


ok,jom berkenalan dengan si dia 
SWEET MISS FIFI


Take Care..♥

17 comments:

Amanda Suria said...

tahniah...SA nak sampai 1K pun payah..

Mieya Atiera said...

tahniah kak bui :P

Kesuma Angsana said...

tahniah bui.. mkn meriah blog yer

AyueJean AJ said...

Tahniah..
Dah ramai dah follower.. =D

Kniedaz said...

ramai dah tu Bui ^_^

Deqla manjew said...

wahhh 1700 sudah.. tahniah kak... =)

Mia Kassim said...

Wah....tak lama lg tu angka cecah 2000....tahniah !! :D

saniah said...

Ya Allah...udah beribu follower bui...tahniah bui :)

Budak Kampung said...

tahniah

http://www.mimbarhatiku.blogspot.com/2013/03/saya-redha.html

Haryati Faizal said...

tahniah!

Cik Nur™ said...

sikit je lagi nak cecah 2000...
sabar ye kak bui.. :)

Mrs Velentine said...

Tahniah Kak

Ema Blog said...

wow, dah 1700..

Mimie Najib said...

tahniah kak bui..moga blh ikut jejak langkah mcm ka bui.. :)

Shida Radzuan said...

nice kak bui :) tahniah..

Azhafizah Md Nor said...

jom terjah.congrts followers kak bui makin bertambah,bertambah semangat berblogging.:)

Che Rosliza Che Mat said...

Tahniah...dah tak lama dah tue nak 2000 hihihi