Wednesday, May 2, 2012

Kembali Selepas Bercuti

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

balik dari KL hari ahad tu,bui terus kena demam..nasib baik hari isnin tu ambik cuti rehat..dan hari selasa pulak cuti umum..hari ni alhamdulillah dah ok sikit

badan semua sakit2 terutama kaki sebab banyak sangat berjalan..almaklum ke KL cuma 1 hari jadi masa yang ada kena gunakan sepenuhnya

sabtu tu kita orang sampai ke KL dalam pukul 7 malam..flight delay 30 minit..lepas tu pulak perjalanan dari LCCT ke KL Sentral ambik masa 1 jam lebih

macam kenal..hihihi

kaum wanita pun ada jugak

berkain pelikat pulak dah..

ganas..
sumber gambar perhimpunan BERSIH - kat sini

rupa-rupanya ada perhimpunan BERSIH yang tak berapa nak bersih..menyusahkan orang betul lah..jalan banyak yang kena tutup dan kedai pun terpaksa tutup awal

secara jujurnya bui memang tak pernah ambik tahu hal2 politik ni,jadi apa yang orang2 BERSIH ni perjuangkan memang bui tak tahu langsung..

masa kami sampai dekat hotel Lotus dekat jalan masjid jamek tu kan,banyak betul polis dekat situ..orang yang pakai baju kuning pun banyak duduk2 dekat tepi jalan

tapi bui,hubby dan anak2 buat muka selamba jer lalu kawasan tu..(ada aku kisah..hehe) check in,letak barang dalam bilik,rehat 10 minit lepas tu terus keluar lagi sebab nak pergi ambik adik bui Sheila di Putra Jaya Sentral..

sebab malam tu adik bui lewat sampai dari Cameron Highlands (dalam 1130 malam) plan kami nak ke I-City tak jadi..huhuhu..




frust sangat tapi nak buat macam mana..lain kali,insyaallah kami akan sampai jugak...

to be continue..cehhhh...jap g nak blogwalking..rindu dengan korang semua..*_*


20 comments:

are_lin@yu said...

amacam sis datang kl bez tak?hehe..demam myb sbb ubah cuaca kot tu..hihi

MamaEma said...

itu Aisyah kan

pena rozie said...

Bestnyer g ICT.... Teringin nak g.

Masz Sidek said...

hmmm.... kurang rasa best nak bejalan bila jeraya dgn keday byk tutup...

Munnafendy said...

ala ciannya tak jadi p icity...mana gmbr2 cameron? hehe

aimaniman said...

akak dah lama x ke kl,..malas, sejak ada anak kecik rasa x larat nak redah kesesakan kl ni,.. lagi2 kalau naik komuter sebab nak memandu memang x konfiden langsung2...

[sutera kasih] said...

bui ekot bersih ya juak ka?hehe

miloais milo said...

memang menyusahkan lah demo ntah hapa2 ni...
betul2 menyusahkan!

weekend - iols duduk rumah aje
nursing my migrain!

Che Rosliza Che mat said...

macam kenal gambar yang pertama hihihi

Azhafizah[フィザ] said...

selamat kembali kak bui..masa bersih tak keluar tak keluar rumah pun sbb confirm jammed..alahai..tak sempat ye pg i-city..next time leh pg..insyaAllah

AmirFX said...

Wasehhh.. Kmk ingin nak g KL time ya.. Dpt juak tauk apa sebenarnya sidak polah time demontrasi... Maybe next demonstrasi kmk ada d sia... :D

HeNRieTTa JoSe said...

Moga cepat sembuh...

syiela said...

lain kali datang lagi.. jangan frust sangat... lain kali bila datang lagi cepat2 ambil peluang :)

Bui Junaidi said...

BEST..SEBAB ADA SALE DEKAT SOGO..HEHEHE
DEMAM SBB CUACA D KL SANGAT PANAS..

Bui Junaidi said...

HA,AH..MMG AISYAH..TAK SANGKA KAN

Nazayiena said...

Kenak bui pegi time bersih?Dpt byk shoppingkah...

Bui Junaidi said...

XTAUK JUAK ADA BERSIH..
ADALAH SHOPPING SIKIT..HEHE

Bui Junaidi said...

YG G CAMERON TU ADIK KAK BUI..
KAK BUI DTG KL JER DGN HUBBY & ANAK2

Bui Junaidi said...

NE JAK ADA..MASA KMK DTG YA,SIDAK UDAH LEKAK BERHIMPUN..TAPI JERAYA BYK TUTUP..POLIS PUN MENGAREY JAK D JERAYA

Bui Junaidi said...

NEXT BERSIH KTK JOIN MIR..SAK KTK KENAK TANGKAP POLIS..HAHAHAHA