Wednesday, May 30, 2012

Gambar Passport Anak-Anak

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

ini kali pertama anak2 ambik gambar passport..bila dah jadi geli hati bui tengok memek muka abang dengan adik kontrol ayu/macho..

adik siap tanya kenapa muka abangnya sedih jer..hahaha..yang abangnya pulak tanya kenapa muka adik serius sangat..macam2 budak2 ni kan..


gambar adik tu kedai gambar tu ambik dekat sangat sebab tu nampak besar jer berbanding abang..bersungguh2 serius sebab kalau senyum maka akan nampaklah pagar roboh..kekeke

26 comments:

mimie.. said...

ehehehe...oklah tuu..comel dah dua2 tu..si abg tu sedih sebab tukang ambik gambar tu taknak senyum kott hihi

::NureeN:: said...

wat passport ni nk g bercuti kemana?
nureen pon x pernah buat lg, b4 ni g sempadan pon guna border pass jer hehe

Azhafizah[フィザ] said...

heehe..kalau tgk gambar passport sendiri pun nak tergelak kan kak bui..dorang comel walau gambar passport pun.^__^

Kesuma Angsana said...

he he cute je muka bebudak ni... dah follow u

IntaNBerliaN said...

a'aa muke abg msm... patutlah adik tegur... :-)

Masz Sidek said...

hehehehe... duak serius....
tp oklah... anak ktk tetap nampak cute...
mun kmk nangga kmk kmk pelik jak rupa...
rasa nak bergambar baru jak.... ;p

:: Mrs.Eady :: said...

comel!

Azmira Yusof said...

comenyee . boleh buat simpanan masa akan dtg . mesti diorg suke .

Aju Mohit said...

Hihihi macam2 diorg ni ye, Ada2 je

AmirFX said...

Haha.. Nang lucu muka sidak duak ya... SImpan k kenangan gambar ya.. Gerenti lekak lekik tetak bila nangga gambar ya balit kelak... :D

Munnafendy said...

ewaaahhh adik siap buat tocang..haha

syiela said...

comel jer adik bertocang dua

shida'R said...

alahai comelnyerr hehee :)

MamaEma said...

mesti plan nak cuti oversea ni kan..hehehe

Aishah Jahirah said...

comel je dua beradik ni...dekat sangat pic adik tu.

Che Rosliza Che mat said...

comel jer gambar pasport anak2 bui...semua kontrol ayu dan macho..

miloais milo said...

nak jalan2 bercuti luar negara ke nokk???
happy holidays ya!

eintan nurfuzie said...

CIK BUI NK G NE BUAT PASPORT NI

fieda said...

ye la..abg nmpk kecik dari adik..hehehe...
nk pi mkn angin ye..

Qaseh Gifts said...

comel! Buat passport nak jalan2 ke mana tu....

Nak tau mengenai Jaket untuk Buku?

are_lin@yu said...

wahh ayu pun xda pasport g dear..hehe

Cik Kay Jue said...

owh ada rahsia di sebalik mulut yang tertutp rapat.. hehe...

Papa Mifz said...

salam kenal...

kecik2 dah ado passport..untung nyer...:)

Nazayiena said...

Nak pegi sini dah siap molah passport tuk Bui?

HeNRieTTa JoSe said...

Comelnye.....

Ardini Humaira said...

bestnye kecik2 dah ada pasport :D