Sunday, March 13, 2011

Sapa Tau Cara Nak Hilangkan Batuk

*pic from Google

batuk..batuk..batuk!!!aku dh naik fobia dengan words nih..kesian sangat kat anak aku,sebab tengah hidap batuk yg terok sekarang..dh seminggu demam..demam dh baik,tapi batuk masih ada lagi..

aku pun hairan,kenapa anak2 aku senang sangat kena batuk..yg lelaki tu jarang,tapi yg pompuan ni,selang 2 bulan adalah batuk datang..ubat batuk berbotol2 habis,tapi tak jugak baik2..pergi klinik pun camtu jugak,bayar dah lah mahal,tapi batuk nya tak jugak baik..

tension oitt,tak cukup tidur kalau anak kena batuk..dengan muntahnya lagi,nangis lagi..adoiii..sapa ada petua nak hilangkan batuk..?

pleaseeee bagitau aku..ada jugak kengkawan bagi petua letak minyak vicks dekat tapak kaki,makan madu tapi takder perubahan..aku dh naik buntu dh sekarang...nak carik kat tenet,mak malas pulak..

wakaka..tolong k,sapa2 yg tau kasiklah petua kat aku..

1 comment:

Ara Wada said...

1) mkn madu dgn limau purut
2) mkn tembikai cicah garam..
InsyaAllah