Monday, March 28, 2011

Aku Benci...


lama x update blog ni..nak kata bizi,tak jugak..nak kata x bizi pun tidak..habis tu..malas lah tu...ari ni aku letak tajuk 'aku benci...',kalau nak tahu apa yang aku benci,jom baca coretan aku ni..kalau korang tak nak baca pun,ada aku kesah..blah lah..wow,ganas jugak aku nih..takder lah aku seganas tu,aku baik tau..wakaka..

AKU BENCI..

>>sabtu,ahad dah kemas2 rumah..siap vakum,siap lap,siap kilat2..pastu hari isnin dh berdebu balik..kenapa ea..geram betul dengan debu2 ni..sakit jiwa,sakit badan aku kemas rumah,pastu tak sampai 24 jam,dh ada debu balik<<

>>bila aku plan baeeekkk punya,lepas tu tak jadi..kerana kes plan tak jadi ni,sampai ke hari ni aku bermasam muka dengan seseorang..sakit ati oitt..aku ni jenis tak suka musuh2 ni,tapi kalau org dh sakitkan ati aku,abeslah kau..tunggu ati terbuka,nntlah aku maafkan ko yer..<<

>>bila nak buat entry,pastu takdak idea..benci tahan gaban ni..sebelum tu,kemain lagi idea mencurah2,pastu bila dh depan pc jd blank<<

>>bila nak pergi shoping suami tak nak temankan..kalau temankan pun,dia buat muka..benci arr..aku semangat2 nak beli baju,pastu dia buat perangai..terus mood shopping aku hilang..pernah sekali tu,gara2 dia buat muka aku merajuk terus pergi parking,masuk kereta..standby nak balik..sampai jer rumah,3 hari tak bercakap dgn dia..suruh,jenuh jugak dia pujuk aku masa tu..padan muka<<

>>bila terpaksa jadi orang lain sebab nak jaga hati orang..(malas nak explain..takut ada org terasa..)<<

rasanya tu ajer yang AKU BENCI setakat ni..kalau ada yang lain tu,takder lah benci sangat mcm AKU BENCI yang telah aku senaraikan kat atas tu..

No comments: