Tuesday, March 29, 2011

Follower Yang Bertuah


aku akan bagi sedikit penghargaan dekat follower aku ..sapa nak,cam biasa angkat kening...tapi utk yg bertuah sajer ok..

mcm mana nk jd follower yg bertuah tu,kenalah jd follower aku yg ke 1xx..xx tu rahsiakan dulu.(ala..mesti korang dh dapat teka kan..)..

dh ada tu nanti aku akan war2 kan kat korang semua..pastu,aku akan bagi dia sesuatu..tapi,jgn pulak korang harapkan BMW,rumah banglo,jongkong emas ker..aku bukannya jutawan..jutawan fakir,adalah..

aku akan bagi sesuatu yg boleh korang jadikan kenangan nanti..ye lah org dah follow blog kiter,kiter kenalah hargaikan..walaupun follower aku takderlah sampai ribu2..(blog wakaka jer kan..)tapi aku bersyukur sangat sebab ader jugak org sudi follow blog aku yang x seberapanya ni...(",)..


mana lagi cantik..?wrapping paper kaler biru ker merah..?
gambar2 tu aku cekup dari Google..wakaka..

No comments: