Wednesday, March 9, 2011

Petua Mudah Bangun Pagi

pinjam gugel


ari ni aku nak bagi satu petua kat korang semua yg liat bangun pagi..mesti ramaikan yang malas bab2 bangun bagi ni..lebih2 lagi yg kuat enjoy pada malam hari nya..jgn tak ngaku..wakaka..

pasni,korang amalkan petua ni,insyaallah mudah lah hendaknya korang bangun dari tidur..bila mudah bangun tidur,kita pun x tergesa2 nak pergi kerja,pergi sekolah,pergi dating..eh,ader ker orang dating awal pagi..?ada kot..kalau tak tergesa2 semua benda yang kita buat akan jadi lebih teratur..ok,ni dia petuanya

V
V
V
V
V
~Mudah Bangun Pagi~
Sebelum tidur, tepuk bantal 3x sambil berselawat ke atas Nabi s. a. w. Niatkan dalam hati untuk bangun pagi.Insya-Allah, esok akan terjaga dengan sendirinya.

bagi yg bukan islam tuh,tak dapek lah den nak nulong..guno alarm clock ler jawabnya..hehehe..

1 comment:

Ain said...

hukallo ..simple je punn petua dye..
thanks for sharing .. insyaallah malam ni Ain try :)