Friday, March 11, 2011

Posing Maut

aku ni kalau bab bergambar memang tak pandai nak posing lebih2..cukup sekadar senyum,or tunjuk peace tu,bolehlah..bukan nya apa,malu oitt,nak posing lebih2,almaklum mak dh 'dewasa'..,words yang sgt cun utk gantikan perkataan 'tua'..tak ngaku lah tu..

apa2 pon,kalau dh terlebih posing pun bahaya jugak..korang layanlah gambar kat bawah ni supaya korang lebih berhati2 kalau nak ambik gambar nanti ea..

2 gadis seksi tgh posing tu.."say cheese"..

nak tau apa jadik..????

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

ha..kan dh jadi posing maut..mesti kawan dia cakap.."opocot..mak kau jatuh.."

p/s:
moral of the story..cakap siang pandang2,
kalau nak ambik gambar,tengok dulu apa ada kat belakang..wakaka..(",)

3 comments:

Nurulhuda Zaharni said...

haahhaha! lawak ade.
tapi cam kecian je...

Misz Anne Jay said...

Salah pilih port nak posing la... ^^ hehe...

Misz Anne Jay said...

tersalah pilih port nak posing...
hehehehe... tak ley tahan nak gelak... ^^