Wednesday, March 9, 2011

Birthday Girl Demam

aritu aku ada cerita pasal anak aku yg sambut birthday pada 6.3 lepas..
plan nak sambut kat rumah mak bapak aku,tapi plan tinggal plan..
sebab birthday girl demam lah pulak..
gambar2 kat bawah ni aku ambik pada siang 6.3 tu..ni kat rumah aku sendiri..

demam2 pun aksi angkat kaki tetap ada..hehehe..satu kemestian tuh..

gambar ni aku ambil kat rumah mak bapak aku..tengok tu,lena jer dier tidor..

ni kek yang aku belikan utk dier..oleh sebab birthday girl nya demam,maka tak bernyala lah lilin kek ni..huhu..hopefully,next year tak jadi macam ni lah..kita nak buat birthday parti pun takder mood...:(

aper2 pun anakku FILZAH ATHIRAH,mak doakan semoga ATHIRAH jadi anak yg berguna satu hari nanti..mak sangat sayang pada ATHIRAH taw..(",)..

*masa aku post kan entry nih,athirah masih demam lagi..korang tolong doakan moga2 athirah cepat sembuh ea..(",)..terima kasih semua..

No comments: