Tuesday, March 22, 2011

Raut Wajah & Potensi Seks

*utk perempuan sahaja..wakaka..
nak tahu potensi seks teman lelakimu..jom kita ramai2 baca artikel ni k

*gambar sekadar hiasan

>>Lelaki yang memiliki kening melengkung ke atas dengan lengkungan vertikal adalah berkeraktoristik dalam perhubungan seks

>>Lelaki yang memiliki rambut terurai,adalah jenis pemikir dan artistik dalam perhubungan cinta dan seks

>>Lelaki bercuping telinga lebar memiliki daya seksual yang tinggi

>>Lelaki yang berkening lebat pula menunjukkan daya tahannya dalam perhubungan seks

>>Lelaki yang mempunyai rahang yang nampak tegap,menjanjikan stamina yang kuat diranjang

>>Lelaki yang gemar mewarnakan rambut atau memerhatikan rambutnya adalah jenis yang suka mencari perhatian orang

>>Lelaki yang kedua bulu keningnya lurus dan seolah2 bertemu di tengah merupakan lelaki yang sukar mendapatkan keseimbangan dalam kehidupan seksualnya

>>Lelaki yang bentuk matanya besar dikatakan seorang yang berfikiran terbuka,manakala lelaki yang bentuk matanya kecil serta rambut berombak kerap dikaitkan dengan kemampuan daya seksual yang tinggi

>>Lelaki yang berbibir nipis,dikatakan kurang hebat di ranjang sekalipun ciri tersebut menunjukkan dirinya sebagai seorang pekerja yang gigih

so,perhatikan wajah teman lelaki mu sekarang utk pastikan potensi seks nya mcm mana ea..apa2 pun jgn percaya perkara ni 100% ok..wallahualam..

4 comments:

IEZA said...

Wakaka..boleh caya ke???

Anonymous said...

Aik...raut wajah & potensi seks utk org lelaki mengenali pasangannya tak de ka...Ni tak aci nih....kalo ade pa salahnya postkan sekali..k..bye...

Bui Idzra Ryn said...

za..boleh kot..kalau x 100%,atleast dlm 50% betol..wakaka..tengok kat org sebelah,mana tau ada seperti yg di nyatakan..hihihi...

Bui Idzra Ryn said...

Anonymous(awak mesti lelaki kan)..wakaka..nnt kiter cari pulak utk lelaki ea..hehehe