Friday, May 2, 2014

Kempunan Tapi Alhamdulillah

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿


hai semua..harap2 korang sihat seadanya yer..usah ditanya mengapa bui lama menghilang..hikhik..penyakit malas belum sembuh sepenuhnya..^_^


hari ni rasanya ada mood 'rajin' sikit sebab tu adanya entry ni..juz nak suarakan perasaan kempunan ni jer..nak beli tapi mahal sangat rasanya..sebab tu tajuk entry sebegitu rupa..bukan kempunan telur tembakul yer tapi kempunan nak beli baju jer..hahaha


korang tengok 2 gambar ni..
(bui print screen dari laman web Zalora..hehe)






arghhh..bernanah hati tengok sebab semuanya cantik..tapi harga mahal tahap dewa..mayb bagi korang tak mahal tapi bagiku Rm400+++ tu dah cukup mahal...(lari belakang pintu nangis laju-lajuuuuu)


syukur alhamdulillah...tetiba..^_^..ngeee..sebab..


ada 7 BE tengah on going anywhere in my blog..
i lebiuuu Nuffnang!!!!!
chewahhh..hahahaha..ok,ok..chowww..
see u olls next time..^_^..


Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This

3 comments:

Amanda Suria said...

lama x singgah sini...i pun suka baju2 zalora tp tu la..mahal sgt2 kan...rasa macam rugi plak bila beratus2 habis kat baju..

Azhafizah Md Nor said...

wah banyak betul ni kak bui..kene rajin² update la pasni :) congrats!

Shida Radzuan said...

tahniah kak bui byk tu..hehee